• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

بخشدار آبژدان اندیکا خبر داد:
به دلیل سرعت بالای ویروس کرونا مردم در خانه ها بمانند/عملیات ضدعفونی و گندزدایی خیابان ها،معابر، کانال ها در بخش آبژدان شروع و همچنان ادامه خواهد داشت

  • کد خبر : 43905
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- بخشدار آبژدان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان از مردم خواست جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در خانه بمانند. صادق شهبازی بخشدار آبژدان با بیان این مطلب افزود: با توجه به سرعت بالای انتقال و انتشار کروناویروس جدید از همه ی مردم می خواهم ضمن حفظ آرامش […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- بخشدار آبژدان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان از مردم خواست جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در خانه بمانند. صادق شهبازی بخشدار آبژدان با بیان این مطلب افزود: با توجه به سرعت بالای انتقال و انتشار کروناویروس جدید از همه ی مردم می خواهم ضمن حفظ آرامش و رعایت نکات بهداشتی و خودمراقبتی، از خروج از منزل خودداری کنند. وی با بیان این که با توجه به حساسیت و اهمیت پیشگیری از ویروس کرونا، ترتیبی اتخاذ گردد که ضمن اطلاع رسانی به مردم از هرگونه تجمع خصوصاً برگزاری و حضور در مراسمات عروسی و عزا، جلوگیری شود. شهبازی همچنین از اعضای شورا و دهیاران خواست: در صورت مشاهده سریعاً به بخشداری یا شبکه بهداشت شهرستان اطلاع تا از برگزاری مراسم جلوگیری و آن را به زمان دیگری موکول کرد.

شهبازی در بخش دیگری از سخنان خود از بزرگان و ریش سفیدان طوایف مختلف که در همه بزنگاهها در خط مقدم و پرچمدار دفاع از مردم بوده اند خواست جهت حفظ سلامت و جان مردم، ضرورت عدم حضور در مراسمات را گوشزد کنند و ادامه داد: مردم باید در خانه‌ها خودشان بمانند، بهداشت فردی را رعایت کرده و از ارتباطات و حضور در تجمعات، پرهیز کنند. اگر این موارد رعایت شود قطعاً شاهد شکست کرونا خواهیم بود.

وی در بخش پایانی سخنان خود از ادامه عملیات ضد عفونی معابر و خیابان ها طی روزهای آینده خبر داد و گفت: جهت حفظ سلامت عملیات ضدعفونی و گندزدایی خیابان ها، معابر، کانال ها و جوی ها در سطح شهر آبژدان و روستاهای این بخش در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=43905

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.