• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
0

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان:
شهروندان روزهای پنجشنبه و جمعه از حضور در آرامستان‌ها خودداری کنند/ آرایشگاه های زنانه و بازار جمعه تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند

  • کد خبر : 43901
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰:۴۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– علی اسکندری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان از شهروندان خواست که در روزهای پنجشنبه و جمعه از حضور در آرامستان‌ها خودداری کنند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان علی اسکندری چهارشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– علی اسکندری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان از شهروندان خواست که در روزهای پنجشنبه و جمعه از حضور در آرامستان‌ها خودداری کنند.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان علی اسکندری چهارشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: با توجه به پیک بیماری کرونا در این چند روز از شهرندان عزیز می خواهیم از حضور در مراسمات عزاداری به شدت خودداری و در آرامستان ها حضور پیدا نکنند تا سلامت خود و خانواده اشان به خطر نیفتد.

اسکندری افزود: این دستور امروز به رییس راهور و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان‌ها نیز ابلاغ شده است تا ضمن رعایت شان و منزلت شهروندان، طوری برنامه‌ریزی و محدویت ترافیکی اعمال شود تا پنج شنبه و جمعه از حضور شهروندان در آرامستان‌ها جلوگیری به عمل آید.

دادستان مسجدسلیمان افزود: آرایشگاه های زنانه و بازار جمعه نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل و با متخلفینی که به دستورات عمل نکنند به شدت برخورد می شود، همچنین در صورت مشاهده تخلف در آرایشگاه های زنانه مغازه آنان پلمپ خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در نشست ستاد کنترل ویروس کرونا در استان، عصر امروز تعطیلی همه مدارس و واحدهای دانشگاهی در خوزستان تا پایان هفته آینده تمدید شد. همچنین برای کنترل انتشار ویروس کرونا در استان، علاوه بر مدارس و دانشگاه ها تمامی مراکز ورزشی، تالارها و برنامه‌های هنری و فرهنگی، آرایشگاه ها، مراکز لیزر و …تا پایان هفته آینده تعطیل اعلام شده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=43901

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.