• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

علی عسگر ظاهری در گفتگو با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان:
برای مقابله با ویروس کرونا در مسجدسلیمان امکانات خود را افزایش دهید

  • کد خبر : 43868
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان،لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خوزستان خواستار توجه بیشتر به شهرستان مسجدسلیمان  جهت مقابله با ویروس کرونا شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان علی عسگر ظاهری در گفتگو با دکتر ابول نژادیان ضمن […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان،لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خوزستان خواستار توجه بیشتر به شهرستان مسجدسلیمان  جهت مقابله با ویروس کرونا شد.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان علی عسگر ظاهری در گفتگو با دکتر ابول نژادیان ضمن ابراز نگرانی از شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: متاسفانه شیوع این ویروس در استان خوزستان باعث ایجاد نگرانی های زیادی میان مردم شده است و این انتظار وجود دارد با بسیج همه امکانات و استفاده از اقدامات پیشگیرانه در سطح استان از شیوع آن جلوگیری شود.

وی در ادامه افزود: خبر انتشار این ویروس در شهرستان مسجدسلیمان باعث ایجاد نگرانی هایی میان مردم شده و لازم است متولیان با افزایش امکانات و با برنامه ریزی شرایط لازم جهت مقابله با این ویروس را فراهم نمایند. گفتنی است مهندس ظاهری در گفتگو با فرمانداران شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل خواستار بسیج همه امکانات در مقابله با ویروس کرونا شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=43868

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.