• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان: افتتاح کتابخانه عمومی گنجینه در شهرستان گلگیر

  • کد خبر : 4358
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۹:۱۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- لفته منصوری اظهار کرد:‌ کتابخانه عمومی گنجینه واقع در شهر گلگیر از توابع مسجدسلیمان با حضور مدیر حوزه‌های علمیه استان و امام جمعه موقت اهواز و مسئولان استانی و شهرستانی در چهاردهم آذرماه سال جاری افتتاح خواهد شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی افزود: کتابخانه عمومی گنجینه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- لفته منصوری اظهار کرد:‌ کتابخانه عمومی گنجینه واقع در شهر گلگیر از توابع مسجدسلیمان با حضور مدیر حوزه‌های علمیه استان و امام جمعه موقت اهواز و مسئولان استانی و شهرستانی در چهاردهم آذرماه سال جاری افتتاح خواهد شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی افزود: کتابخانه عمومی گنجینه با زیربنای 120 متر مربع که ساختمان آن توسط بخشداری گلگیر به نهاد کتابخانه‌های عمومی اهدا شد و با اعتباری بالغ بر یک هزار و 200 میلیون ریال به وسیله اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از محل اعتبارات عمرانی تعمیر و تجهیز و به منظور بهره‌برداری عموم مردم افتتاح خواهد شد.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان خاطرنشان کرد: کتابخانه عمومی گنجینه در شهر گلگیر از توابع شهرستان مسجدسلیمان قرار دارد و این منطقه تاکنون کتابخانه عمومی نداشته است و این نخستین مرکز فرهنگی در آن منطقه برای استفاده عموم مردم می‌باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از اهداف سند چشم انداز نهاد کتابخانه‌های عمومی، رسیدگی ویژه و توجه به مناطقی در استان است که فاقد کتابخانه و مراکز فرهنگی بوده که منطقه گلگیر فاقد یک مرکز فرهنگی مانند کتابخانه با دسترسی عمومی بوده است که خوشبختانه در حال حاضر این منطقه از شهرستان مسجدسلیمان نیز صاحب کتابخانه شده و عموم مردم می توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

منصوری همچنین گفت: این کتابخانه عمومی در فاز اول افتتاح دارای بخش‌های مخزن، امانت کتاب، بخش مرجع، سالن مطالعه، جست‌وجوی کتاب، نشریات و مجلات و بخش کودک است که در مراحل بعد؛ بخش‌های دیگری نیز به این کتابخانه اضافه خواهد شد.

وی در پایان عنوان کرد: کتابخانه عمومی گنجینه برنامه‌های فرهنگی زیادی را برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در نظر گرفته‌ که با آغاز به کار رسمی آن در روز پنجشنبه این خدمات ارائه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4358

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 9
  1. سلام/ وقتی مدارسش در بیشتر مواقع تعطلیند. و اموزش و پرورش هم به جای اصلاح تهدید به تعطیلی میکنه. دیگه کسی سواد نداره که بخواد کتاب بخونه. بهتر بدینش پیمانکاری تا یه عده از شهرهای دیگه ببره اونجا که کتاب بخونن.

  2. مقدم مبارک حجت الاسلام والمسلمین حاجتی به شهر گلگیررا گرامی می داریم انشالله با کمک ایشان مشکلات متعدد این شهرتازه تاسیس ازقبیل مشکل مدارس و طرح بزرگ آبیاری قطره ای 1200هکتاری پیگیری وحل شود ایشان روحانی لایق و دلسوزی برای مردم بختیاری هستند به امید روزی که نماینده مردم مسجدسلیمان بشوند

  3. سلام:اقای منصوری شما این اطلاعات را از کجا اوردید زمین کتابخانه را پدرم مرحوم سیدحاجی محمد باقری اهدا کردند و سند ثبتی ان در دستمان میباشد پس چطور بخشداری از ملک شخصی ما اهدا میکنند ما از اقای صالحی که بخشدارقبلی گلگیر بودند و فرماندار کنونی مسجدسلیمان میباشند و درجریان کامل زمینهای اهدای پدرمان میباشند ناراحت هستیم و همینجا به شوراهای شهرمان و شهردار گلگیر و فرماندار اعلام میکنیم که دیگر هیچ گونه همکاری با انها نمیکنیم و زمینهای که از ما برای احداث ادارات مختلف خواستند را قبول نمیکنیم میتوانند از همان بخشداری زمین بگیرند این است تقدیر وتشکر از ما که تا کنون زمنهای از جمله جهادکشاورزی.بیمارستان.دامپزشکی.مخابرات.حمام عمومی.غسالخانه.نیروی انتظامیو… را اهدا کردیم متاسفم…!

  4. سلام ما از شوراهای شهرمان نارحتیم که برای احداث هر اداره جدیدی از ما زمینش را میخواهند و وقتی کار از کار گذشت به اسم کسی دیگر ثبت میشد ما در راه خدا کار میکنیم وجهت ابادی شهرمان ولی ناراحتی دارد اینکه بخواهند اهدای را به اسم جای دیگر بنویسند واقعا جای تاسف دارد برای مسولانی که اینقد قدر نشناسن از این پس همکاری ما را نمیبینید

  5. سلام اقایان باقر ومحمد باقری فرزندان آسیدحاجی محمد باقری همانند پدرشان یکی از خیرین گلگیر میباشند من به عنون یکی از شهروندان گلگیر از شما تشکر میکنم و واقعا باید به چنین افرادی بالید که بدون هیچ چشم داشتی بفکر ابادی زادگاه خود میباشند و من از شوراهای شهرم اقایای مهندس:اقابیگی.خدری.اسکندری.خدری.جعفری میخواهم که این مسله را پیگیری کنند و ناراحتی اقایان باقری را برطرف کنند و جای تقدیر و تشکر دارد زیرا ما برای ابادی گلگیر به همکاری این اقایان نیاز داریم از هر طرف بخواهید گلگیر را اباد کنید طرحهای شما در زمینهای انها میباشد

  6. من در جریان واگذاری زمین بودم که آقایان باقری زمین رو به کتابخانه واگذار کردند قبلا هم زمین بخشداری رو واگذار کردند
    از همین جا از خانواده باقری تشکر میکنم

  7. تشکر از هموطن عزیز جای شکر دارد که شما قدر شناسید

  8. سپاس هموطن عزیز از لطف شما کسانی که در جریان این موضوع بودند به کلی خود را بی اطلاع جلوه دادند

  9. در ضمن خانوم جلالی رییس کتابخانهای مسجدسلیمان کاملا در جریان این موضوع بودند و ناراحتم از این موضوع که چرا با این خانوم محترم همکاری کردم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.