• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

تيم فوتبال نفت‌ مسجدسليمان 2 بازيكن ليگ برتري جذب كرد

  • کد خبر : 4345
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان از ثبت قرارداد اين باشگاه با دو بازيكن ليگ برتري كه سابقه بازي در تيم مس كرمان را دارند، خبرداد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان داريوش يزدي اظهار كرد: ما يك ديدار معوقه با مس رفسنجان داريم كه روز پنج‌شنبه (چهاردهم آذرماه) در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان از ثبت قرارداد اين باشگاه با دو بازيكن ليگ برتري كه سابقه بازي در تيم مس كرمان را دارند، خبرداد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان داريوش يزدي اظهار كرد: ما يك ديدار معوقه با مس رفسنجان داريم كه روز پنج‌شنبه (چهاردهم آذرماه) در مسجدسليمان برگزار مي‌كنيم. يك ديدار معوقه ديگر هم داريم كه بعد از تعطيلات نيم‌فصل برگزار خواهيم كرد. وي ادامه داد: بعد از بازي با ابومسلم به دليل فاصله طولاني 14 روزه تا ديدار بعدي، سه روز به بازيكنان استراحت داديم تا ريكاوري جسمي و ذهني شوند و بتوانند با يك انرژي مضاعف، به ادامه رقابت‌ها بپردازند. تا امروز كه ما حدود چهار جلسه تمرين داشته‌ايم، بچه‌ها به لحاظ آمادگي بهتر شدند. ما تا روز مسابقه تمرين داريم و اميدواريم به آمادگي لازم براي اين ديدار برسيم و يك بازي خوب با مس رفسنجان كه تيم خيلي خوبي است، داشته باشيم. خوشبختانه چند فيلم از اين تيم ديده‌ايم و شناخت خوبي از آن‌ها داريم. انشاالله كه بتوانيم سه امتياز بازي را كسب كنيم.

يزدي در ادامه با اشاره به جذب دو بازيكن ليگ برتري بيان كرد: ما فرزاد محمدي و سعيد شيرازي كه سال گذشته از همين تيم به مس كرمان رفته بودند را جذب و تا پايان فصل با آن‌ها قرارداد بستيم. اميدوارم كه كارهاي ثبت قرارداد آن‌ها در فدراسيون زودتر انجام شود تا بتوانيم براي ديدار اين هفته از آن‌ها استفاده كنيم.

وي گفت: هنوز هيچ بازيكني از تيم ما خارج نشده است، به دليل اين‌كه نيم‌فصل واقعي ما از بازي اين هفته به بعد شروع مي‌شود، آن موقع مي‌توانيم در اين زمينه تصميم‌ بگيريم. ما به دو بازيكن ديگر نياز داريم و احتمالاً از تيم‌مان بازيكناني هم خارج خواهند شد. با بازيكناني كه در حال مذاكره هستيم، از بازيكنان مطرح ليگ برتري هستند كه اميدوارم بتوانيم آن‌ها را جذب كنيم و در ادامه عملكرد خوبي در نيم‌فصل دوم داشته باشيم.

يزدي اظهار كرد: ديروز يك جلسه خيلي‌ خوب با مسوولان باشگاه داشتيم كه تمام برنامه‌هاي نيم‌فصل در آن مطرح شد. مديريت تا اين ساعت كار خود را خوب انجام داده است. يك اردو در برنامه نيم‌فصل داريم كه مديريت نظر موافق خود را با اين اردو اعلام كرده است. ما حتما بايد اين اردو را برپا كنيم؛ به دليل اين‌كه بازيكنان جديدي داريم كه بايد با تيم هماهنگ شوند تا بتوانيم هماهنگي خوبي را در تيم براي شروع نيم‌فصل دوم به وجود آوريم.

وي با اشاره به جايگاه چهارم تيمش در رده‌بندي جدول ليگ يك گفت: اميدواريم با كسب سه امتياز بازي روز پنج‌شنبه بتوانيم تا رده دوم جدول صعود كنيم كه دور از انتظار هم نيست و براي كسب اين سه امتياز، نه براي كادر فني و نه براي بازيكنان تيم، هيچ بهانه‌اي وجود ندارد و همه مصمم هستيم كه سه امتياز شيرين را به دست آوريم.

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان درباره عملكرد بازيكنانش در نيم‌فصل اول بيان كرد: در اين نيم‌فصل در 10 ديداري كه داشتيم، بازيكنان بازي‌هاي خيلي زيبايي را انجام دادند و عملكرد خيلي خوبي داشتند و من از آن‌ها راضي هستم اما يكسري نواقص و مشكلاتي داريم كه مطمئنا دنبال بر طرف كردن آن‌ها هستيم. در كل از عملكرد بچه‌ها راضي هستم. ما همچنين در جام حذفي سه تيم خوب را از گردونه مسابقات كنار زديم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4345

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.