• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

سرویس های دانش آموزی مجهز به GPS در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 42964
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حمید آل کثیر رییس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش پرورش خوزستان در نشست با مسئولان اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان از راه اندازی سامانه سپند با هدف اطمینان بخشی به اولیاء در خصوص نحوه ایاب و ذهاب فرزندان شان به مدارس خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حمید آل کثیر رییس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش پرورش خوزستان در نشست با مسئولان اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان از راه اندازی سامانه سپند با هدف اطمینان بخشی به اولیاء در خصوص نحوه ایاب و ذهاب فرزندان شان به مدارس خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان وی در ارتباط با مزایای به کارگیری این سامانه در سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزی گفت: سامانه سپند، سامانه ای اینترنتی و برخط است که توسط وزارت آموزش و پرورش جهت ساماندهی و نظارت دقیق بر سرویس های دانش آموزی در سطح کشور طراحی و راه اندازی گردیده است. وی ادامه داد: ثبت نام در این سامانه، به صورت دو مرحله ای بوده و هر دو مرحله تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش قرار دارند آل کثیر ادامه داد: در مرحله نخست مدیر واحد آموزشی اطلاعات آموزشگاه تحت مدیریت خود را در سامانه ثبت و موقعیت جغرافیایی مدرسه را تعریف می کند. اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان نیز پس از بررسی نحوه ثبت اطلاعات آموزشگاه توسط مدیر مدرسه ، آن را تایید و در صورت نیاز به اصلاح، تصحیح می نماید. وی گفت: مرحله دوم شامل اولیا دانش آموزان است. در این مرحله اولیا وارد سامانه شده، اطلاعات خواسته شده را تکمیل می نمایند. پس از تایید نهایی توسط وزارت آموزش و پرورش، برچسب سرویس مدارس روی شیشه جلو خودرو الصاق و سهمیه بنزین ۸۰ لیتر برای سرویس های دوگانه سوز و ۱۲۰ لیتر برای سرویس های بنزینی در نظر گرفته خواهد شد وی ادامه داد: به وسیله این سامانه، اولیا می توانند به مسیر حرکت فرزند خود را از خانه به مدرسه و بالعکس بصورت آنلاین نظارت داشته باشند.

لازم به ذکر است اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان با در اختیار داشتن ۵۲ واحد آموزشی دارای سرویس دانش آموزی در مقاطع سه گانه آموزشی دارای یکی از پرجمعیت ترین سیستم های سرویس دانش آموزی در شمال استان می باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=42964

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.