• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
2

نصیریان دوست:
کمیته داوران در خصوص اشتباهات انجام‌شده بین تیم ها تبعیض قائل می‌شود

  • کد خبر : 42572
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-مدیرعامل نفت مسجدسلیمان معتقد است که کمیته داوران در خصوص اشتباهات انجام‌شده بین تیم ها تبعیض قائل می‌شود. روز گذشته در یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ برتر دو تیم سپاهان و استقلال در یک بازی جذاب به دیدار هم رفتند که در نیمه دوم این دیدار در پی یک ارسال کرنر استنلی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-مدیرعامل نفت مسجدسلیمان معتقد است که کمیته داوران در خصوص اشتباهات انجام‌شده بین تیم ها تبعیض قائل می‌شود. روز گذشته در یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ برتر دو تیم سپاهان و استقلال در یک بازی جذاب به دیدار هم رفتند که در نیمه دوم این دیدار در پی یک ارسال کرنر استنلی کی روش مهاجم بلندقامت سپاهان برای دفع توپ به هوا پرید، اما به شکل واضحی توپ به دست‌های او برخورد کرد که درعین ناباوری محمدحسین زاهدی فر داور این دیدار اعتقادی به پنالتی نداشت تا این اشتباه محرز او باعث ایجاد حاشیه‌های زیادی بعدازاین دیدار شود.

در همین رابطه فریدون اصفهانیان، عضو کمیته داوران در گفت‌وگویی اظهار داشت: «همان‌طوری که داوران تشویق شده و بازی‌های پخش مستقیم و بزرگ را می‌گیرند، به خاطر اشتباهات خود نیز جریمه و محروم می‌شوند.» به‌این‌ترتیب به نظر می‌رسد زاهدی فر به‌احتمال خیلی زیاد محروم خواهد شد.

با توجه به همین موضوع مهران نصیران دوست مدیرعامل نفت مسجدسلیمان با ابراز ناراحتی و اعلام اینکه تبعیض زیادی بین تیم ها قائل می‌شوند گفت: «اگر خاطرتان باشد دو گل کاملاً سالم ما را در دیدار مقابل فولاد به شکل خنده‌داری مردود اعلام کردند و جالب اینکه هیچ محرومیتی برای وحید کاظمی داور آن دیدار در نظر گرفته نشد. من به‌هیچ‌وجه به دنبال محرومیت شخص خاصی نیستم با هیچ داوری مشکل شخص ندارم، بلکه تمام صحبتم این است چطور به خاطر عدم اعلام یک پنالتی بلافاصله و در کمتر از ۲۴ ساعت چنین برخوردی با داور می‌شود اما وقتی دوگل سالم ما را بدون هیچ دلیلی مردود اعلام می‌کنند هیچ واکنشی از سمت مسئولان کمیته داوران آن‌هم بعد از گذشت حدود یک ماه دیده نمی‌شود.»

وی در ادامه افزود:«من معتقدم گناه آقای زاهدی فر فقط این است که بازی استقلال و سپاهان را قضاوت کرده است وگرنه در غیر این صورت ایشان شامل حال هیچ‌گونه بازخواستی نمی‌شدند. ما از بس گفتیم دیگر خسته شدیم که خواهشا به همه تیم ها به یک‌چشم نگاه کنید و تبعیض بین هیچ تیمی قائل نشوید. باور کنید ما در این جایگاه با تمام نداری‌ها و کمبودهایمان تا به اینجا جنگیدیم و به همت درایت کادر فنی مجربمان و حمایت‌های هواداران پرشور اهالی زاگرس جزو تیم‌های بدون شکست لیگ برتر به شمار می‌آییم اما به‌واقع دیگر نمی‌توانیم با این حجم از اجحاف مقابله کنیم.»

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=42572

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.