• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
0

دكتر اسماعيل جلیلی: تیم مذاکره کننده به خوبی توانستند تهدیدها را به فرصت تبدیل کند

  • کد خبر : 4236
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که هر دو طرف مذاکره به خوبی توانستند از فرصت پیش رویشان استفاده کنند، گفت: تیم مذاکره کننده به خوبی توانستند تهدیدها را به فرصت تبدیل کند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دكتر اسماعیل جلیلی نماینده […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که هر دو طرف مذاکره به خوبی توانستند از فرصت پیش رویشان استفاده کنند، گفت: تیم مذاکره کننده به خوبی توانستند تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دكتر اسماعیل جلیلی نماینده مردم در مجلس شواری اسلامی توافق حاصل شده میان جمهوری اسلامی ایران و 1+5 را مثبت ارزیابی کرد و گفت: همان طور که انتظار می رود توانمندی تیم مذاکره کننده ما و پایبندی 1+5 به امور مذاکره که مورد تأکید مکرر ایران بود، در این مذاکرات مشاهده شد.

جلیلی افزود: این توافقات نشان داد همچنان فرصت ها برای کاهش محدودیت ها و تهدیدات بیشتر از رویکرد خصمانه است. وی با اشاره به اینکه هر دو طرف به نحو مطلوبی از این مذاکرات استفاده کردند، اظهار داشت: در این مذاکرات هر دو گروه برنده مذاکره بودند.

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار می رود طرف 1+5 پایبندی خود را در مرحله عمل به اجرای مفاد موافقتنامه نشان داده و ایران نیز بتواند بر اساس شایستگی ها و توانمندی هایی که دارد در فضای بین المللی توان و ظرفیت خود را برای حفظ آرامش و رفاه عمومی و پایبندی به ارزش های مورد تاکید به پیش برد. جلیلی تاکید کرد: نتیجه مذاکرات پیروزی ارزشمندی برای تیم مذاکره کننده ایران بود و نشان داد آنان به بهترین شکل توانستند در محدوده زمانی مشخص تهدید را به فرصت تبدیل کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4236

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.