• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

دفاعیه باشگاه نفت مسجدسلیمان
حکم محرومیت سعید آهنی عجولانه وغیرمنطقی است

  • کد خبر : 42264
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– بعد از اعلام محرومیت بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان براساس شکایت مدیرتیم فوتبال جوانان ایران، حالا این باشگاه جنوبی معتقد است که صدور این رای منطقی نیست. در پی انتشار خبر محرومیت سه جلسه ای و جریمه نقدی سعیدآهنی بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل شرکت نکردن در تمرینات تیم جوانان ایران […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– بعد از اعلام محرومیت بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان براساس شکایت مدیرتیم فوتبال جوانان ایران، حالا این باشگاه جنوبی معتقد است که صدور این رای منطقی نیست.
در پی انتشار خبر محرومیت سه جلسه ای و جریمه نقدی سعیدآهنی بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل شرکت نکردن در تمرینات تیم جوانان ایران ، معاون حقوقی این باشگاه به این حکم صادره از سوی کمیته انضباطی واکنش نشان داد. او دراین رابطه گفت:” مهمترین حقوق کسی که به تخلف یا جرمی متهم می شود حق دفاع است ولی کمیته محترم انضباطی عجولانه در این مورد اقدام به صدور حکم غیرمنطقی کرده واصول دادرسی منصفانه را رعایت نکرده است.”او افزود:” اولا هیچ گاه نامه ای از فدراسیون مبنی بر حضور بازیکن ما در تمرینات تیم ملی ارسال نشده است. ثانیا این موضوع را پس از تماس تلفنی کمیته انضباطی به استحضار آن ها رسانده و پس از اعلام آن ها، مبنی بر ارائه دفاعیه همان روز توسط باشگاه ارسال گردید. بنابراین رای صادره از هر دوجهت دارای اشکال است وکمیته انضباطی باید مدنظر داشته باشد دفاع از منافع فدراسیون نباید موجب نادیده گرفتن حقوق بازیکن و باشگاه شود و در صدور احکام، عجولانه عمل ننماید.”معاون حقوقی باشگاه نفت مسجدسلیمان همچنین گفت:” سه جلسه محروم کردن بازیکن بدون تحقیقات لازم اجحاف در حق بازیکن است. حدود سه هفته بازی نکردن برای یک بازیکن حرفه ای عواقب بسیار بدی دارد که ممکن است بازگشت دوباره او به میادین طولانی شود. مسئولان انضباطی باید این مسایل را مدنظر قرار داده در صدور احکام توجه کرده و به دور از هر گونه مسایلی حقوق بازیکن را مورد احترام قرار بدهند. این محرومیت ها عواقب بدی به همراه خواهد داشت.”

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=42264

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.