• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 11751اخبار امروز : 0
1

معاون بنیاد مسکن کشور:
امکان واگذاری زمین در مناطق ممنوعه مسجدسلیمان نیست

  • کد خبر : 42260
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: برخی از افراد ساکن در مناطق ممنوعه مسجدسلیمان خواستار واگذاری زمین هستند که این امکان وجود ندارد.عزیزالله مهدویان ظهر دوشنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله زده مسجدسلیمان اظهار کرد: بحث بازسازی مسکن در کشور حرف جدیدی نیست […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: برخی از افراد ساکن در مناطق ممنوعه مسجدسلیمان خواستار واگذاری زمین هستند که این امکان وجود ندارد.عزیزالله مهدویان ظهر دوشنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله زده مسجدسلیمان اظهار کرد: بحث بازسازی مسکن در کشور حرف جدیدی نیست و از ابتدای انقلاب تاکنون انجام شده است.

وی افزود: بانک ها و همه دستگاه ها در این راستا وظیفه خود را می دانند و طبق روال کار انجام می شود. در مسجدسلیمان پس از زلزله که یک حادثه بود، اعتبارات آن ابلاغ شد اما در اجرا با مشکل مواجه شده است. معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور بیان کرد: پروسه صدور پروانه حداکثر باید ۱۰ روز صادر شود اما اکنون پس از سه یا چهار ماه هنوز یک پروانه صادر نشده است.

مهدویان تصریح کرد: بنیاد مسکن این آمادگی را دارد که نیروهای مورد نیاز شهرداری را برای تسریع در این بخش تامین کند. وی در خصوص بحث احداثی های جدید در مسجدسلیمان  گفت: کسانی که طبق نقشه جامع منازلشان باید جا به جا شوند امکان تخصیص زمین وجود دارد ولی امکان واگذاری زمین به منازل واقع در محدوده ممنوعه در مسجد سلیمان را نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، مناطق ممنوعه در مسجدسلیمان به مناطقی گفته می شود که در معرض رانش زمین، نشت نفت و آلودگی نفتی قرار دارند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=42260

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.