• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11756اخبار امروز : 3
0

استاندار خوزستان در جلسه بررسی وضعیت مناطق زلزله زده مسجدسلیمان:
با عاملان قصور و کوتاهی در انجام بازسازی مسجدسلیمان برخورد می‌شود/مصوبات لازم از دولت گرفته شده اما متاسفانه مقامات شهرستان مسجدسلیمان پیگیر موضوع نیستند

  • کد خبر : 42256
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان: با عاملان قصور و کوتاهی در انجام بازسازی مسجدسلیمان برخورد می‌شود.استاندار خوزستان با بیان این که با عاملان قصور و کوتاهی در انجام بازسازی مسجدسلیمان برخورد می شود گفت: دستگاه های خوزستان از توان بالایی برخوردار هستند اما این توان باید به کارگیری شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود. غلامرضا شریعتی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان: با عاملان قصور و کوتاهی در انجام بازسازی مسجدسلیمان برخورد می‌شود.استاندار خوزستان با بیان این که با عاملان قصور و کوتاهی در انجام بازسازی مسجدسلیمان برخورد می شود گفت: دستگاه های خوزستان از توان بالایی برخوردار هستند اما این توان باید به کارگیری شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

غلامرضا شریعتی امروز در جلسه بررسی وضعیت مناطق زلزله زده مسجدسلیمان اظهار داشت: آنچه که مشهود است مسئولین موضوع را پیگیری نکرده و رها شده است، مصوبات لازم از دولت گرفته شده اما متاسفانه مقامات شهرستان مسجدسلیمان پیگیر موضوع نیستند در صورتی باید از این فرصت برای رفع محرومیت مسجدسلیمان استفاده کرد.

وی افزود: دولت علی رغم مشکلات مالی که دارد اما مصوبات لازم جهت جابه جایی منازل مسجدسلیمان به مناطق بی خطر را داده، تعلل راه و شهرسازی و شهرداری و پروسه های اداری قابل قبول نیست چرا که مردم از این وضعیت رنج می‌برند.

استاندار خوزستان با بیان این که با عاملان قصور و کوتاهی در انجام بازسازی مسجدسلیمان برخورد می‌شود، گفت: دستگاه‌های خوزستان از توان بالایی برخوردار هستند اما این توان باید به‌کارگیری شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

شریعتی خاطرنشان کرد: ۲۰سال است که به دنبال مصوبه ای برای جابه جایی مسجدسلیمان بوده‌ایم و حالا که این فرصت به وجود آمده اما استفاده نمی‌شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=42256

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.