• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

افتتاح مدرسه 3 کلاسه خیر ساز در روستای حسن آباد تنگ مو مسجدسلیمان
رئیس اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان:خیرین مدرسه ساز الگوی پیشرفت علمی و آموزشی جامعه محسوب می شوند

  • کد خبر : 42240
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-مدرسه ۳ کلاسه خیر ساز روستای حسن آباد تنگ مو با حضور اردوان قنبری معاون فرمانداری مسجدسلیمان، توکلی معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی استان خوزستان، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از مسئولین محلی، معتمدین و اهالی روستا افتتاح شد. جانمراد داودی رئیس اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-مدرسه ۳ کلاسه خیر ساز روستای حسن آباد تنگ مو با حضور اردوان قنبری معاون فرمانداری مسجدسلیمان، توکلی معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی استان خوزستان، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از مسئولین محلی، معتمدین و اهالی روستا افتتاح شد.

جانمراد داودی رئیس اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان ضمن تقدیر از این خیر مدرسه ساز گفت: این مدرسه  یا۱۱۰ متر زیربنا و ۲۰۰ متر محوطه سازی توسط و با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان توسط یکی از خیرین احداث و به آموزش و پرورش اهداء شده است.

وی با بیان این که مدرسه‌سازی یک صالحه باقی است با تقدیر از سیامک صالحی خیر مدرسه ساز گفت: خیرین درس ایثار، سخاوت و از خودگذشتگی را به جامعه می‌دهند و تجربه نشان داده هر جا آموزش و پرورش دچار مشکل شده خیرین به کمک این نهاد آمده اند کما این که در جامعه نیز خیران در رفع مشکلات و موانع مختلف نقش تاثیرگذاری داشته اند. داودی ادامه داد: خیرین مدرسه ساز الگوی پیشرفت علمی و آموزشی جامعه محسوب می شوند که زمینه پرورش و تربیت آینده سازان کشور را فراهم می کنند. لازم به ذکر است این خیر آمادگی خود را برای ساخت دو مدرسه ۲ کلاسه دیگر نیز اعلام کرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=42240

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.