• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

به منظور افتتاح در ۲۲ بهمن ماه امسال
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان: حل مشکلات پروژه بزرگ پتروشیمی مسجدسلیمان به منظور افتتاح در ۲۲ بهمن ماه امسال در دست پیگیری است

  • کد خبر : 42021
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: حل مشکلات سه پروژه بزرگ پتروشیمی مسجدسلیمان، پالایشگاه گاز بید بلند، و فولاد روهینا با اعتباری بیش از پنج میلیارد دلار با هدف تحقق بهره برداری این سه طرح در ۲۲ بهمن ماه امسال در دست پیگیری است. معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: حل مشکلات سه پروژه بزرگ پتروشیمی مسجدسلیمان، پالایشگاه گاز بید بلند، و فولاد روهینا با اعتباری بیش از پنج میلیارد دلار با هدف تحقق بهره برداری این سه طرح در ۲۲ بهمن ماه امسال در دست پیگیری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در راتباط باپروژه پتروشیمی مسجدسلیمان گفت: حل مشکلات پروژه بزرگ پتروشیمی مسجدسلیمان به منظور افتتاح در ۲۲ بهمن ماه امسال در دست پیگیری است.

نورالله حسن زاده در نشست کمیته راهبری و راه اندازی طرح های بزرگ استان برای بررسی مشکلات و موانع شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان بیان کرد: مشکلات این پروژه توسط دستگاه های مربوطه در استان و در سطح ملی در حال پیگیری ست و همه در تلاش هستند تا بهمن ماه امسال برطرف تا امکان راه اندازی این پروژه ی مهم و استراتژیک در استان را داشته باشیم.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات این شرکت با شرکت گاز است، یک خط جدید انتقال گاز برای این شرکت باید ایجاد و یا خط موجود ترمیم و اصلاح شود.

حسن زاده ادامه داد: انتظار می رفت با توجه به این که این شرکت در شهرک صنعتی واقع است وزارت نفت و شرکت گاز در انتقال گاز به این شرکت همکاری بیشتری را داشته باشند و تا ورودی شهرک گاز را انتقال دهند، حسن زاده ادامه داد: این که گفته می شود گاز تا شهرک منتقل شده اما فشار ندارد قابل قبول نیست و باید این مشکل برطرف شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان ادامه داد: در نظر گرفته شده که با همکاری استاندارخوزستان، وزارت نفت و شرکت گاز این مشکل را تا ۲۲ بهمن ماه امسال برطرف کنند.

حسن زاده افزود: بخش خصوصی در حال سرمایه گذاری در مناطق محروم است و شرکت و کارخانه تاسیس می کند تا در ایجاد اشتغال و توسعه سر مایه گذاری در این مناطق گامی برداشته شود ، اگر قرار باشد دولت از بخش خصوصی برای ساخت کارخانه و شرکت در مناطق محروم حمایت نکند، بخش خصوصی دیگر رغبتی به فعالیت در مناطق محروم نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: سازمان برق نیز باید به حل مشکلات در این شرکت ورود کند ، متاسفانه حضور مسئولان این سازمان در جلسات کمرنگ است و باید برای حل مشکلات واحد های تولیدی حضور موثری در نشست ها داشته باشند.

حسن زاده با اشاره به این که تا زمان حل مشکلات این سه پروژه مهم باید جلسات در این خصوص به صورت مرتب برگزار شود افزود: از دیگر مشکلات این شرکت توقف ماشین آلات آن در بندر است که گمرک قول داده این تجهیزات را ترخیص کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=42021

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.