• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
3

دهیار روستای مومن آباد (علی مومن) اندیکا:
زلزله شب گذشته خسارت جدی به بعضی خانه ها در روستای مومن آباد وارد کرده است

  • کد خبر : 42012
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- زمین لرزه ۴.۶ ریشتری شب گذشته قلعه خواجه شهرستان اندیکا خساراتی را به روستاهای اطراف وارد کرده است. کاظم رضایی صالح بابری دهیار روستای مومن آباد (علی مومن) اندیکا در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان از خسارت جدی به بعضی خانه ها در این روستا خبر داد و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- زمین لرزه ۴.۶ ریشتری شب گذشته قلعه خواجه شهرستان اندیکا خساراتی را به روستاهای اطراف وارد کرده است. کاظم رضایی صالح بابری دهیار روستای مومن آباد (علی مومن) اندیکا در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان از خسارت جدی به بعضی خانه ها در این روستا خبر داد و خواستار تسریع در پیگیری خسارات وارده به منازل این روستا توسط مسئولان ذیربط شد. وی با بیان این که در روستای مومن آباد ۱۰۱ خانوار و ۴۰۰ نفر زندگی می کنند گفت: بیش از ۳۰ درصد از خانه های این روستا دارای بافتی فرسوده است که در سیل سال گذشته نیز خسارت زیادی به خانه های این روستا وارد گردید اما متاسفانه اقدامی برای جبران خسارت نشد.

گزارش های رسیده حاکی است زمین لرزه شنبه شب سیستم مخابراتی این شهرستان را نیز مختل کرده است. لارم به ذکر است زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۶ ریشتر در ساعت ۲۰:۵۱ شامگاه شنبه قلعه خواجه در خوزستان را لرزاند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=42012

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.