• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
2

با گذشت بیش از 6 ماه
پیمانکار طرح فاضلاب پاسخگوی مردم منطقه باغ ملی برای ترمیم حفاری های ایجاد شده نیست!+تصاویر

  • کد خبر : 41923
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با گذشت بیش از ۶ ماه از حفاری ایجاد شده توسط پیمانکار طرح فاضلاب جهت احداث خط لوله زیرزمینی فاضلاب در منطقه باغ ملی (اطراف اداره راهنمایی و رانندگی) متاسفانه کسی پاسخگوی مردم این منطقه برای ترمیم حفاری های ایجاد شده نیست! جمعی از اهالی این منطقه در تماس با سایت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با گذشت بیش از ۶ ماه از حفاری ایجاد شده توسط پیمانکار طرح فاضلاب جهت احداث خط لوله زیرزمینی فاضلاب در منطقه باغ ملی (اطراف اداره راهنمایی و رانندگی) متاسفانه کسی پاسخگوی مردم این منطقه برای ترمیم حفاری های ایجاد شده نیست! جمعی از اهالی این منطقه در تماس با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این مطلب ضمن اعتراض شدید به مجری طرح فاظلاب خواستار پیگیری مسئولان مربوطه و حل مشکل اهالی این منطقه شدند.

آن ها با اعلام این که پس از گذشت بیش از ۶ ماه مجری طرح اصلاح فاضلاب هنوز نتوانسته است این پروژه را تکمیل کند از مسئولان خواستند با توجه به نزدیک شدن به فصل بارندگی ها هر چه سریع تر برای حل مشکل پیش آمده برای اهالی این منطقه و ترمیم حفاری اقدام نمایند.

یکی از ساکنین این منطقه اظهار داشت: در گام اول گودبرداری از وسط خیابان انجام که این اقدام مشکلات فراوانی برای تردد خودروها و ایجاد گرد و خاک دائمی برای ساکنان در پی داشت اما با توجه به این که همگان می‌دانستند این یک پروژه عام‌المنفعه است با تمام وجود با گروه های کاری همکاری کردند. اما مشکل از زمانی آغاز شد که خاکبرداری‌ها بدون هیچ اقدامی به حال خود رها گردید که پس از مدت ها و البته پیگیری‌های مکرر اهالی منطقه مجری پروژه بخشی از لوله‌های مسیر اصلی را در کانال ها جاگذاری و اقدام به خاکریزی کردند و در حال حاضر نیز مدت هاست که مجدداً این پروژه به حال خود رها و هیچ اقدامی برای نصب انشعابات فرعی و خاکریزی و آسفالت و تکمیل پروژه انجام نمی‌شود و در تماسی که با ناظر پیمانکار داشتیم ایشان قول دادند مشکل را پیگیری که متاسفانه ایشان مدتی ست دیگر به تماس های ساکنین نیز پاسخ نمی‌دهد! از مسئولین محترم می‌خواهیم با توجه به نزدیک شدن به فصل بارندگی‌ها و مشکل تردد خودروها هر چه سریع تر نسبت به حل مشکل این منطقه اقدام کنند.

امیدواریم مجری، پیمانکار و ناظر پروژه اصلاح فاضلاب مسجدسلیمان با تسریع در روند کار و مسئولان شهرستان نیز با پیگیری این موضوع مشکلات مردم این منطقه را کاهش دهند.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=41923

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.