• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در جمع نمازگزاران:
زلزله مسجدسلیمان سبب خیری شد که همه مسئولان نظام، نگاه ویژه خود را به مسجدسلیمان معطوف و مبذول دارند/ بنیاد مسکن از دیروز بازسازی مسجدسلیمان را آغاز کرده است و حدود یک هفته می باشد که در شهرستان مستقر شده اند

  • کد خبر : 41452
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹

زلزله مسجدسلیمان سبب خیری شد که همه مسئولان نظام، نگاه ویژه خود را به مسجدسلیمان معطوف و مبذول دارند/ بنیاد مسکن از دیروز بازسازی مسجدسلیمان را آغاز کرده است و حدود یک هفته می باشد که در شهرستان مستقر شده اند باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حجت الاسلام حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در آخرین […]

زلزله مسجدسلیمان سبب خیری شد که همه مسئولان نظام، نگاه ویژه خود را به مسجدسلیمان معطوف و مبذول دارند/ بنیاد مسکن از دیروز بازسازی مسجدسلیمان را آغاز کرده است و حدود یک هفته می باشد که در شهرستان مستقر شده اند

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حجت الاسلام حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در آخرین روز گرامی داشت هفته دولت در نماز جمعه این هفته در جمع نماز گزاران ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر و تبریک این ایام به هیات محترم وزیران،استاندار محترم، معاونین و کلیه مدیران شهرستان اظهار داشت: مردم مسجدسلیمان مردمی با فرهنگ و تمدن و همیشه در صحنه هستند و گواه حرف های من یک هزار شهید این شهرستان است که درجنگ تحمیلی و دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده ایم. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان حیدر حجتی نیا بیان داشت: حدود پنج ماه در این شهرستان به عنوان نماینده دولت مستقر هستم و در این مدت به علت مشغله های کاری فراوان فرصت سرکشی به خانواده ام را نداشتم و از استان خارج نشده ام البته از این بابت منتی بر کسی ندارم.

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان مطرح کرد: مسجدسلیمان در اکثر زمینه ها عقب افتاده است و همان طور که امام جمعه دلسوز سالیان سال است واقعیت ها را از این تریبون برای افکار عمومی بیان می کند می دانیم فقر، بیکاری و مشکلات در این شهر بیداد می کند.

وی توضیح داد: این زلزله اگر چه خسارات زیادی به بارآورد، اما سبب خیری شد که همه مسئولان نظام، نگاه ویژه خود را به مسجدسلیمان معطوف و مبذول دارند.

وی مطرح کرد: این زلزله باعث شد که‌ مقام معظم رهبری و دولت محترم با فرستادن نمایندگان خود باعث گره گشایی مشکلات این شهر شوند در این زمینه با حضور دکتر مخبر، نماینده مقام معظم رهبری در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)۲۰۰۰ کالای خانه در اختیار مردم محروم قرار گرفت همچنین هزار طرح کوچک اقتصادی زود بازده که دو هزار نفر را مشغول به کار می کنند تا ماه دیگر راه اندازی خواهند شد و سه هزار بسته حمایتی برای دانش آموزان بی بضاعت نیز در نظر گرفته شده است.

حجتی نیا افزود: سپاه پاسداران عزیز با هماهنگی اداره کل نوسازی تا مهرماه ۳۰مدرسه را نوسازی خواهد کرد و الحمدالله دولت محترم به اندازه بودجه چند استان و همچنین استاندار گرامی مبلغ قابل توجهی را در اختیار نوسازی قرار داده اند که با حمایت خیرین مدرسه ساز تا آخر سال آینده کلیه مدارس شهرستان با کیفیت مناسب آماده بهره برداری خواهند شد .

حجتی نیا اضافه کرد: لازم می دانم از خدمات استاندار محبوب و تلاشگر، نماینده ساعی و پرتلاش مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین امام جمعه دلسوز که در این مدت شبانه روز پیگیر رفع مشکلات بودند تا وضعیت بحرانی و غیر قابل تصور مسجدسلیمان جبران شود تقدیر کنم.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن محترم از دیروز بازسازی مسجدسلیمان را آغاز کرده است و حدود یک هفته می باشد که در شهرستان مستقر شده اند. ایشان بیان داشتند:جناب دکتر نوبخت معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفری که دیروز به شهرستان داشتند کلنگ آغاز باسازی شهر زمین زدند و بیان نمودند ۹۶ میلیارد تومان برای بازسازی منازل این شهر به حساب بنیاد مسکن واریز شده است

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: این اتفاق موجب رونق اشتغال خوبی در سطح شهرستان می شود و همه صنوف از این رونق برخوردار خواهند شد. بنیاد مسکن به عنوان مجری بازسازی بیش از دو هفته است که درشهرستان مستقر شده اند و با همه امکانات آماده کار هستند که لازم می دانم از ریاست محترم بنیاد مسکن کشور، معاونین محترم، مدیر کل و همه نیروهای زحمتکش بنیاد قدردانی نمایم.

وی گفت: مدیران شهرستان نباید لحظه ای در خدمات رسانی به مردم کوتاهی کنند. مردم به اندازه کافی مصیبت و گرفتاری دارند و باید از بحث های سیاسی بی پایه اساس که نمک به زخم مردم مسجدسلیمان می پاشد اجتناب کرد.

وی توضیح داد: ما باید خدمتگزار مردم باشیم این پذیرفتی نیست مدیر اداره ای نسبت به مردم کوتاهی کند. حجتی نیا بیان داشت: حتی یک خانه هم که در زلزله آسیب دیده نباید مورد بی توجهی قرار بگیرد وهمه منازل باید بازسازی شوند.

این زلزله اگر چه حادثه تلخی بود اما باعث شد مسئولان نظام درد مردم را احساس کنند و اولین کسی که این درد را احساس کرد رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

حجتی نیا تاکید کرد: مردم و همشهریان عزیز باید بدانند حل این مشکلات یک شبه و یک ماهه انجام نمی شود، یازده هزار منزل آسیب دید و سیزده هزار منزل قرار است جابه جا شوند که در این راستا حداکثر اعتبار را دولت در اختیار مردم می گذارد و با آورده ای از خود مردم منازل آنان تکمیل خواهد شد لذا باید صبوری کرد و همه مسئولین در حال تلاش هستند.

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان ادامه داد:درخواستی که از مردم دارم این است که برای مسکن به دفتر امام جمعه و نماینده محترم مراجعه نکنند این یک پروسه زمان بر است و نیاز به صبوری مردم دارد در این زمینه منازلی که بنیاد مسکن ارزیابی کرده در حال پیگیری برای انجام اقدامات بعدی کار آن ها هستند و تعدادی را که تاکنون فرصت ارزیابی برای آن ها فراهم نشد ارزیابی خواهند شد.

وی در پایان توضیح داد: مسئولین این شهر همدل و همراه یکدیگر هستند اما متاسفانه یک تعداد آدم انگشت شمار هستند که از بیکاری فضای مجازی را با انواع تهمت ها و شایعات آلوده می کنند چرا که نمی توانند موفقیت مسئولین شهر چون امام جمعه و نماینده شهر را که برای این شهر زحمات زیادی کشیدند ببینند.

وی در پایان گفت: مردم مسجدسلیمان از پخش این شایعات بی مورد خسته شدند و نیاز به خدمت دارند لذا فرصت سوزی نکنید و بگذارید کار مردم در فضایی آرام پیش رود و من همه این افراد را به برادری دعوت می کنم .

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=41452

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.