• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
2

استاندار خوزستان:
وزیر کار به اختلاف سهامداران و مجموعه مدیریتی پتروشیمی مسجدسلیمان ورود کند

  • کد خبر : 41121
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- استاندار خوزستان با اشاره به این که اختلافات به وجود آمده بین سهامداران و مجموعه مدیریتی پتروشیمی مسجدسلیمان مانع تکمیل این مگا پروژه شده، خواستار رسیدگی وزیر کار، رفاه و تامین اجتماعی به موضوع شد. غلامرضا شریعتی اظهار داشت: برای تکمیل این پروژه تاکنون ۷۵۰ میلیون یورو هزینه شده و تکمیل […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- استاندار خوزستان با اشاره به این که اختلافات به وجود آمده بین سهامداران و مجموعه مدیریتی پتروشیمی مسجدسلیمان مانع تکمیل این مگا پروژه شده، خواستار رسیدگی وزیر کار، رفاه و تامین اجتماعی به موضوع شد. غلامرضا شریعتی اظهار داشت: برای تکمیل این پروژه تاکنون ۷۵۰ میلیون یورو هزینه شده و تکمیل مراحل پایانی آن نیاز به ۴۰ تا ۵۰ میلیون یوروی دیگر دارد.

وی با اشاره به این که تاخیر در راه اندازی این پروژه عظیم به اقتصاد کشور ضربه می زند، گفت: پتروشیمی مسجدسلیمان بالغ بر ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که باید هرچه سریع تر وارد مدار تولید و کار شود.

نماینده عالی دولت در استان خطاب به سهامداران و مجموعه مدیریتی این پروژه، بیان داشت: راه اندازی این مجموعه اقتصادی به عنوان یکی از اولویت های کشور و به خصوص استان محسوب می شود تا در شرایط تحمیل تحریم ها، شاهد بهره برداری از پروژه ای باشیم که به بهبود وضعیت اقتصادی کمک می کند.

استاندار خوزستان روند اجرایی پتروشیمی مسجدسلیمان طی سه سال گذشته را رضایت بخش خواند و بر تکمیل هرچه سریع تر آن تاکید کرد. لازم به ذکر است، ۵۰ درصد سهام این پتروشیمی متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری بوده که به وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی وابسته است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=41121

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.