• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
2

گزارش تصویری
اسماعیل نجار، معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران کشوراز مناطق آسیب دیده از زمین لرزه در مسجدسلیمان بازدید کرد

  • کد خبر : 40756
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- اسماعیل نجار، معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران کشور به همراه علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام حجتی نیا فرماندار مسجدسلیمان، عزیزالله مهدیان، معاون بنیاد مسکن کشور و بهرام غیبی، معاون پشتیبانی جمعیت هلال احمر کشور، جمعی از مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- اسماعیل نجار، معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران کشور به همراه علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام حجتی نیا فرماندار مسجدسلیمان، عزیزالله مهدیان، معاون بنیاد مسکن کشور و بهرام غیبی، معاون پشتیبانی جمعیت هلال احمر کشور، جمعی از مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی از مناطق مختلف و زیرساخت های آسیب دیده ناشی از زمین لرزه مسجدسلیمان بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید ابتدا از شهرک ولیعصر و سپس از منطقه نمره چهل و نمره هشت این شهرستان بازدید شد و مسئولان کشوری و استانی با اهالی این منطقه پیرامون مشکلات موجود گفت و گو کردند. نجار پس از مسجدسلیمان به منطقه گلگیر که کانون زمین لرزه بود رفت و ازمناطق آسیب دیده در آنجا بازدید کرد. گزارش تصویری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان را مشاهده می کنید:

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=40756

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.