• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 1
2

با دستور ویژه فرماندار مسجدسلیمان:
بازدید سرزده نماینده فرماندار و ادارات ذیربط از رستوران های شهرستان مسجدسلیمان + تصاویر

  • کد خبر : 40244
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با حضور نماینده فرماندار مسجدسلیمان، رییس مرکز بهداشت و کارشناسان بهداشت محیط، رئیس اداره تعزیرات حکومتی، رئیس اداره اماکن، نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت، رئیس دامپزشکی به صورت سرزده از تعدادی از رستوران های شهرستان بازدید به عمل آمد. محسن شهنی مسئول بازرسی فرمانداری مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با حضور نماینده فرماندار مسجدسلیمان، رییس مرکز بهداشت و کارشناسان بهداشت محیط، رئیس اداره تعزیرات حکومتی، رئیس اداره اماکن، نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت، رئیس دامپزشکی به صورت سرزده از تعدادی از رستوران های شهرستان بازدید به عمل آمد. محسن شهنی مسئول بازرسی فرمانداری مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با تاکید و دستور فرماندار محترم مسجدسلیمان گشت مشترک بازدید از رستوران های شهرستان انجام و عمده مشکلات موجود در این رستوران ها از جمله عدم رعایت بهداشت فردی و مواد غذایی، عدم مدیریت پسماندهای تولیدی، مصرف قلیان در رستوران ها و… مورد بررسی قرار گرفت. وی ادامه داد: پس از بازدید سرزده از این اماکن به متصدیان متخلف تذکر داده شد و در صورتی که در فرصت ارائه شده به آن ها مشکلات مرتفع نشوند قطعاً اماکن آن ها با دستور مقامات ذیربط پلمپ خواهد شد.

وی با بیان این که تداوم گشت های مشترک از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی باعث ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده به مردم خواهد شد گفت: قطعاً این بازدیدهای سرزده در آینده ادامه و با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد. وی در پایان سخنان خود گفت: سامانه رسیدگی به شکایات بهداشتی ۱۹۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات شهروندان مسجدسلیمانی می باشد.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=40244

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.