• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

محمود فکری:
کسانی که از سال قبل تلاش می‌کردند تا من در مسجدسلیمان نمانم باز هم دارند سنگ‌اندازی می‌کنند!

  • کد خبر : 39789
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی اسبق نفت مسجدسلیمان گفت: مردم شهر و مسئولان شرکت نفت به من لطف دارند اما برخی‌ها سنگ‌اندازی می‌کنند تا من به نفت مسجدسلیمان نروم. محمود فکری در خصوص این که آیا با مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان برای هدایت این تیم مذاکره‌ای انجام داده یا نه، گفت: هنوز به صورت رسمی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی اسبق نفت مسجدسلیمان گفت: مردم شهر و مسئولان شرکت نفت به من لطف دارند اما برخی‌ها سنگ‌اندازی می‌کنند تا من به نفت مسجدسلیمان نروم. محمود فکری در خصوص این که آیا با مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان برای هدایت این تیم مذاکره‌ای انجام داده یا نه، گفت: هنوز به صورت رسمی صحبت خاصی انجام نشده اما هم مسئولان شرکت نفت و هم مردم شهر مسجدسلیمان به من لطف زیادی دارند و ارتباط خوبی بین ما برقرار است اما از جاهای دیگر فشار می‌آورند که من به نفت مسجدسلیمان نروم. این مسئله باعث شده تا مسئولان شرکت نفت بابت انتخاب من تحت فشار باشند.

وی ادامه داد: من یکسال و نیم در مسجدسلیمان کار کردم و این تیم را زمانی تحویل گرفتم که در حال سقوط بود اما سال بعدش به لیگ برتر صعود کردیم. در بحث اخلاقی و فنی ارتباط خیلی خوبی بین من با مردم مسجدسلیمان و مسئولان شرکت نفت برقرار است اما یکسری افراد که احساس می‌کنند با حضور من منافع‌شان به خطر می‌افتد سنگ‌اندازی می‌کنند و شاید حضور من در مسجدسلیمان با منافع آن ها سازگار نباشد.

فکری در پاسخ به این سؤال که آیا قصد ندارید این افراد را معرفی کنید، تصریح کرد: مردم مسجدسلیمان و مسئولان شرکت نفت به خوبی این افراد را می‌شناسند و نیازی نیست من از کسی اسم ببرم و بخواهم چیزی را باز کنم. کسانی که از سال قبل تلاش می‌کردند تا من در مسجدسلیمان نمانم باز هم دارند سنگ‌اندازی می‌کنند اما من همیشه صادقانه کار کرده‌ام و باید ببینیم که قسمت چیست.

سرمربی اسبق نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سؤال که چه زمانی تکلیف او با این باشگاه مشخص خواهد شد،گفت:‌ مدیرعامل باشگاه صحبت کرد و گفته تا آخر هفته همه چیز مشخص می‌شود. اگر قسمت باشد من به نفت مسجدسلیمان بروم با تمام وجود تلاش می‌کنم مردم شهر و مسئولان شرکت نفت را خوشحال و سربلند کنم و اگر هم قسمت نبود به این تیم بروم دعای خیر من پشت این تیم خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=39789

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.