• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
0

توصیه های ایمنی پلیس مسجدسلیمان برای شب های قدر

  • کد خبر : 39727
  • ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرهنگ کارآگاه علی حسینی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان گفت: با توجه به فرارسیدن لیالی قدر و خالی بودن اکثر منازل در این شب های مبارک، توصیه نکات پلیسی برای پیشگیری از سرقت به شهروندان لازم و ضروری است. وی افزود: رعایت نکات بسیار ساده و بدیهی می تواند در پیشگیری از […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرهنگ کارآگاه علی حسینی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان گفت: با توجه به فرارسیدن لیالی قدر و خالی بودن اکثر منازل در این شب های مبارک، توصیه نکات پلیسی برای پیشگیری از سرقت به شهروندان لازم و ضروری است.

وی افزود: رعایت نکات بسیار ساده و بدیهی می تواند در پیشگیری از سرقت اموالمان به ما کمک کرده و تبهکاران را در رسیدن به اهدافشان ناکام کند.

سرهنگ حسینی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان روزه دار در این ماه مبارک، از آمادگی و هوشیاری شبانه روزی سبز پوشان خدوم نیروی انتظامی در حفظ و برقراری نظم وامنیت خبر داد و گفت: نقش مردم و مشارکت آنان با پلیس و البته توجه به نکات پیشگیرانه بسیار مهم و اثرگذار است.

ایشان در ادامه از شهروندان عزیز خواست: در این شب های مبارک که شهروندان جهت انجام فرایض دینی در خارج از منزل می باشند سعی نمایند یک نفر از اعضاء خانواده در منزل حضور داشته باشد. در صورت خالی بودن منزل از نگهداری وسایل ارزشمند در منزل خودداری نمایند. زمان ترک منزل از بسته بودن درهای ورودی مطمئن باشند. از قرار دادن نردبان و چهارپایه در داخل حیاط به ویژه کنار دیوارها، خودداری کنند وهمچنین در خصوص پیشگیری از سرقت خودرو و وسایل داخل خودرو افزود: نسبت به پارک نمودن خودرو در پارکینک عمومی ،قفل پدال، قفل فرمان و نصب موارد ایمنی از جمله دزدگیر اهتمام ویژه داشته باشید و از قرار دادن وسایل با ارزش و مدارک در داخل خودرو، پارک نمودن خودرو در محیط های تاریک و دور از دید خودداری کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=39727

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.