• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
0

پیشکسوت فوتبال مسجدسلیمان درگذشت

  • کد خبر : 38970
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- غلامرضا حموله پیشکسوت فوتبال مسجدسلیمان درگذشت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمانمدافع کناری خوب ومستحکم دهه شصت باشگاه راه آهن که از دو ماه پیش به علت مشکل ریوی و عفونت قلبی در کلانشهر اصفهان بستری بود دو روز پس از مرخص شدنش در منزل پدری اش واقع در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- غلامرضا حموله پیشکسوت فوتبال مسجدسلیمان درگذشت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمانمدافع کناری خوب ومستحکم دهه شصت باشگاه راه آهن که از دو ماه پیش به علت مشکل ریوی و عفونت قلبی در کلانشهر اصفهان بستری بود دو روز پس از مرخص شدنش در منزل پدری اش واقع در محله ریل وی مسجدسلیمان دارفانی را وداع گفت. مرحوم غلامرضا حموله متولد ۱۳۳۶ بود وبه هنگام فوت ۶۲ سال سن داشت.
نگین فوتبال خوزستان مرحوم محمد مراد بربره در مقام سرمربی تیم راه آهن اعتقاد خاصی به مهارت و بازی غلامرضا داشت و در دریای استعدادهای فوتبال ریل وی همواره از او در پست مدافع کناری بهره می برد. بعد از مرحوم بربره مرحوم استاد البرز الله مرادی نیز تا آخرین روزهای حضورش در راه آهن از وجود غلامرضا به عنوان بزرگ، با تجربه و سرگروه تیمش بهره می برد.
مرحوم غلامرضا حموله علاوه بر مهارت فوتبالی در اخلاق ورزشی نیز چهره ای کم نظیر بود و در طول دوران فوتبال خود هرگز از هیچ داوری کارت زرد و قرمز دریافت نکرد.
مرایسم تشییع جتازه این چهره اخلاق مدار فوتبال مسجدسلیمان در روز شنبه مورخ ۹۸/۱/۳۱ مقارن ساعت ۱۶:۰۰ از مقابل مسجد حضرت ابوالفظل العباس ریل وی به سمت بهشت زهرا چهاربیشه برگزار خواهد شد و مراسم سومین و هفتمین روز درگذشتش نیز در روز یکشنبه اول اردیبهشت از ساعت ۱۰ الی ۱۴:۰۰ در مسجد ابوالفظل العباس ع ریل وی برگزار خواهد شد. سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان ضمن تسلیت به جامعه ورزش علو درجات را از خداوند متعال برای این مرحوم و صبر شکیبایی برای خانواده ایشان را از خداوند متعال خواهان است. یادش همواره گرامی باد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=38970

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.