• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
0

علیرضا مرزبان:
ماندن در لیگ دست خودمان است

  • کد خبر : 38761
  • ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: مقابل تیم‌های بزرگ کیفیت فوتبالی‌مان را نشان دادیم و هر روز بهتر شدیم. علیرضا مرزبان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: با توجه به شرایطی که در لیگ داریم کار ما به آنجا رسید که بعد از گذشت از […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: مقابل تیم‌های بزرگ کیفیت فوتبالی‌مان را نشان دادیم و هر روز بهتر شدیم. علیرضا مرزبان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: با توجه به شرایطی که در لیگ داریم کار ما به آنجا رسید که بعد از گذشت از بازی‌های فوق‌العاده سخت مقابل استقلال، تراکتور، سپاهان و پرسپولیس به بازی‌هایی می‌رسیم که تیم‌های مدعی مقابل‌مان نیستند. بازی با ماشین‌سازی تبریز و ۴ بازی خانگی داریم و ۳ بازی خارج از خانه که تمام معیارهای کاری‌مان را گذاشتیم روی این موضوع که بازی‌های خانگی‌مان را ببریم تا ماندگاری خودمان را در لیگ برتر ۱۰۰ درصد کنیم. این مستلزم این است که هواداران ما به این نتیجه رسیده باشند که ما ۲ بازی‌مان را باید حتما ببریم و از آن ها تشکر می‌کنم که به تیم وفادار هستند و می‌بینند که ما فوتبال با کیفیتی بازی می‌کنیم. ما مقابل تیم‌های بزرگ کیفیت فوتبالی‌مان را نشان دادیم و هر روز بهتر شدیم. همه چیز در دست خودمان است و قدرت ماندن در لیگ دست خودمان هست. تمام تمرکز ما روی این هست که ۲ بازی را ببریم.

وی ادامه داد: ما موسی کولی‌بالی را به دلیل مصدومیت به همراه نداریم، این بازیکن بعد از ۲ هفته به تمرینات تیم ما می‌رسد. تیم ما شرایط خوبی دارد و بازیکنان متحد کار می‌کنند. در مورد بحث مالی، مشکلات ما ادامه دارد و کامل حل نشده است. یک بخشی از آن حل شده و پرداختی‌هایی داشتیم. نیمی از بازیکنان قرارداد‌شان را به ۵۰ درصد رساندیم ولی ۱۲ بازیکن را هنوز پرداختی نداشتیم، همچنین کادرفنی، کادر پزشکی و کادر تدارکات را پرداختی نداشتیم. این امیدواری را به ما دادند که پرداختی بقیه را هم به ۵۰ درصد برسانیم. بزرگ ترین مسئله ما این است که عشق بی‌پایانی به مردم مسجدسلیمان داریم تا بتوانیم از این لیگ سرافراز بیرون بیاییم چون ما بازی‌های بی‌نهایت مشکلی داریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پایان گفت: ماشین‌سازی تیم ریشه‌داری است و یکی از با تاریخ‌ترین تیم‌های لیگ ایران است و ساختار خوبی دارد. ریشه‌اش از گسترش فولاد بوده و سازماندهی خوبی دارد. فوتبال خوبی را ارائه می‌دهد و از امکانات خوبی بهره‌مند هستند. تقابل سختی با آن ها داریم و امیدواری این را داریم که مقابل تیم خوب ماشین‌سازی نتیجه خوبی بگیریم و هواداران خودمان را راضی نگه داریم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=38761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.