• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

مدیرعامل سابق باشگاه نفت‌ مسجدسلیمان:
دشمن کنار گوش خود مرزبان است/ دشمن نفت مسجدسلیمان وزارت نفت است!

  • کد خبر : 38177
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرعامل سابق باشگاه نفت مسجدسلیمان ‌با بیان این‌‌که آن دشمنی که آقای مرزبان از آن صحبت می‌کند کنار گوش خود او است، گفت: آن‌ها از محبوبیت و جایگاه این مربی سوء استفاده کرده‌اند و اطلاعات اشتباهی به مرزبان می‌دهند. کیوان بابادی با اشاره به صحبت‌های مرزبان درخصوص مشکلات تیم، اظهارکرد: با […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرعامل سابق باشگاه نفت مسجدسلیمان ‌با بیان این‌‌که آن دشمنی که آقای مرزبان از آن صحبت می‌کند کنار گوش خود او است، گفت: آن‌ها از محبوبیت و جایگاه این مربی سوء استفاده کرده‌اند و اطلاعات اشتباهی به مرزبان می‌دهند. کیوان بابادی با اشاره به صحبت‌های مرزبان درخصوص مشکلات تیم، اظهارکرد: با توجه به مشکلات موجود در باشگاه نفت مسجدسلیمان، من حق را به مرزبان می‌دهم. مطمئنا تیم نفت به هزاران دلیل نیاز به حمایت و توجه ویژه دارد زیرا این تیم، شهر و مردمش مستحق بهترین‌ها هستند و حقی که باید به آن‌ها داده شود، صدقه نیست و حل مشکلات این باشگاه نیز نگاه مسوولان رده بالای کشور را می‌طلبد.

وی در ادامه بیان کرد: دشمن باشگاه نفت مسجدسلیمان کسی جز مالک باشگاه و وزارت نفت نیست؛ مالک توجهی به باشگاه ندارد و وقتی با گذشت هشت ماه از آغاز لیگ برتر کشور هیچ گونه اقدامی در خصوص تغییر مدیریت و ایجاد ساختار و تعیین تکلیف هیات‌مدیره قانونی باشگاه صورت نگرفته است، این‌ها یعنی توجه لازم به این تیم و باشگاه صورت نمی‌گیرد.

مدیرعامل سابق باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: ‌من فکر نمی‌کنم هیچ مقام مسوولی بتواند برای مالک یک مجموعه تعیین تکلیف کند و به همین دلیل مردم نیز باید بدانند که چه کسی نمی‌خواهد نفت مسجدسلیمان بقا و تحرک داشته باشد.

وی با اشاره به فعالیتش به عنوان مدیرعامل در باشگاه نفت مسجدسلیکمان در چند بازی ابتدایی فصل جاری لیگ برتر، عنوان کرد: اگر کمک های استاندار، نماینده شهرستان در مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان را نادیده بگیریم ناسپاسی محض است زیرا هر آن‌‌چه از بدو تشکیل باشگاه تا به امروز صورت گرفته با کمک و پیگیری این دوستان بوده است و با حمایت همین عزیزان نیز سازمان لیگ مجوز حضور نفت در لیگ را صادر کرد.

بابادی بیان کرد: به هرحال باید به صورت شفاف گفت که دشمنان نفت مسجدسلیمان چه کسانی هستند. به نظر من دشمن بعدی نفت سیاسیونی هستند که پشت پرده مسیر را برای آسیب‌زدن به این باشگاه برای رسیدن به خواسته‌های خودشان هموار می‌کنند.

وی افزود:‌ همچنین باید بگویم آن دشمنی که آقای مرزبان از آن صحبت می‌کند کنار گوش خود او است و از محبوبیت و جایگاه این مربی سوء استفاده کرده‌اند و اطلاعات اشتباهی به مرزبان می‌دهند. در واقع آن‌ها خود را پشت سر مرزبان پنهان کرده‌اند و کار خود را انجام می‌دهند و منصفانه نیست که برای رسیدن به اهدافی که هیچ سنخیتی با هدف باشگاه ندارد، این‌گونه رفتار کرد. از این آقایان خواهش می‌کنم که به خودشان بیایند.

مدیرعامل سابق باشگاه نفت مسجدسلیمان بیان کرد: به هر حال این مسایل چوپ لای چرخ نفت مسجدسلیمان می‌گذارد و باید تحرکاتی هم از مجموعه باشگاه به چشم بخورد تا مردم نلاش آن‌ها را برای حل مشکلات موجود به چشم ببینند.

وی با بیان این‌‌‌که از نظر فنی به مرزبان اعتقاد دارم، افزود: به نظر من اگر مشکلی وجود دارد بهتر است خود مدیریت باشگاه ورود کند و آقای مرزبان را برابر سیاسیون و مدیران قرار ندهد زیرا این موضوع به باشگاه آسیب می‌رساند. هر چه مرزبان تمرکز بیشتری روی تیم داشته باشد، مطمئنا تیم بهتر نتیجه می‌گیرد. البته باید مالک باشگاه نیز بخواهد و تلاش کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=38177

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.