• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
0

رییس اداره آموزش و پرورش هفتکل در نشست با اصحاب رسانه:
رشد ۱۱۰ درصدی قبولی های کنکور در دانشگاههای دولتی/ یکی از اساسی ترین مشکلات اداره آموزش و پرورش هفتکل بدهی های انباشته شده از سال های گذشته بود

  • کد خبر : 37670
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۹:۵۲

رشد ۱۱۰ درصدی قبولی های کنکور در دانشگاههای دولتی/ از سال ۱۳۸۴ هفتکل تنها شهر استان خوزستان بود که فاقد اتوماسیون اداری بود / ۳۲ رتبه برتر منطقه ای، ۹ رتبه استانی و کسب یک مقام کشوری از دیگر افتخاراتی ست که توسط دانش آموزان شهرستان هفتکل به دست آمد/ یکی از اساسی ترین مشکلات […]

رشد ۱۱۰ درصدی قبولی های کنکور در دانشگاههای دولتی/ از سال ۱۳۸۴ هفتکل تنها شهر استان خوزستان بود که فاقد اتوماسیون اداری بود / ۳۲ رتبه برتر منطقه ای، ۹ رتبه استانی و کسب یک مقام کشوری از دیگر افتخاراتی ست که توسط دانش آموزان شهرستان هفتکل به دست آمد/ یکی از اساسی ترین مشکلات اداره آموزش و پرورش هفتکل بدهی های انباشته شده از سال های گذشته بود/ با دعوت از کارشناسان میراث فرهنگی قرار است مدرسه رودکی را ثبت ملی کنیم/ ار ۴۲۵۰ نفر استخدامی حق التدریسی سال گذشته هفتکل هیچ سهمی نداشت

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نشست خبری مدیر آموزش و پرورش شهرستان هفتکل و جمعی از معاونین ایشان با اصحاب رسانه برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان افشین یوسفی ضمن تبریک آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همچنین تسلیت ایام فاطمیه با بیان این که خبرنگاران قشر مورد اعتماد مردم هستند گفت: اعتبار یک خبرنگار موثق بودن اخبار اوست و خبرنگار منتقد می تواند به مدیران برای ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف کمک کند. وی گفت: مردم نیاز به آگاهی دارند و رآی این آگاهی بخشی خبرنگاران منصفی هستند که در کنار انتقادات سازنده و انتشار کاستی ها خدمات ارائه شده توسط مجموعه های مختلف را نیز منتشر کنند.

رییس اداره آموزش و پرورش هفتکل در بخش دیگری از سخنان خود گزارشی از عملکرد یکساله خود را ارئه و گفت: امروز دقیقاً یک سال است که مسئولیت اداره آموزش و پرورش را بر عهده گرفته ام که خوشبختانه در این مدت توانسته ایم مسیر توسعه را با کمک سایر همکاران مان طی کنیم. وی ادامه داد: برگزاری کلاس های کنکور و رشد ۱۱۰ درصدی قبولی های کنکور در دانشگاههای دولتی اتفاق خوشایندی ست که آن را مدیون تلاش همکاران خوب مان هستیم که از دلایل آن می توان به توزیع بیش از ۱۶ میلیون تومان کتاب کنکوری میان دانش اموزان، برگزاری کلاس های کنکور، و همایش کنکور با حضور دانش آموزان و خانواده های آنان اشاره کرد. وی ادامه داد: در این مدت یک سال تمامی مدارس شهرستان به وسایل آموزشی مجهز و تنها در پژوهش سرا حدود ۱۵ میلیون تومان هزینه شده است.

افشین یوسفی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که از سال ۱۳۸۴ هفتکل تنها شهر استان خوزستان بود که فاقد اتوماسیون اداری بود که در اولین اقدام برای تسریع کار همکاران سیبستم اتوماسیون اداری راه اندازی و در قدم قرار است تمامی مدارس را نیز به این سیستم مجهز کنیم.

وی گفت: کسب رتبه اول آموزش و پرورش هفتکل در توسعه سنواتی در استان خوزستان و رتبه اول استان در ارزیابی سالیانه همچنین رتبه دوم در پروژه مهر را از دیگر افتخارات کسب شده این اداره خدمترسان اعلام کرد و ادامه داد: همچنین ۳۲ رتبه برتر منطقه ای، ۹ رتبه استانی و راهیابی سه نفر از دانش آموزان به مسابقات کشوری و کسب یک مقام کشوری را نیز از دیگر افتخاراتی عنوان کرد که توسط دانش آموزان شهرستان هفتکل به دست آمد.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان هفتک در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال در دو بخش دختران و پسران با حضور ۹ شهرستان به میزبانی هفتکل خبر داد و گفت: این مسابقات در مجموع به مدت ۴روز در این شهرستان برگزار خواهند شد.

یوسفی یکی از اساسی ترین مشکلات اداره آموزش و پرورش را بدهی های انباشته شده از سال های گذشته خواند و اظهار کرد: واقعیت این است پس از این که مسئولیت اداره به بنده واگذار گردید به دلیل بدهیی های آموزشو پرورش حتی در تهیه ملزومات اولیه مثل کاغذ نیز با مشکل مواجه بودیم که خوشبختانه امروز این مبلغ به یک ششم کاهش یافته است. ایشان همچنین از کلنگ زنی چند مدرسه ۲کلاسه، ۴ کلاسه و ۶ کلاسه در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش به عنوان یکی از خواسته های فرهنگیان در این ایام به بهره برداری خواهد رسید. ایشان همچنین از تکمیل، تعمیر و تجهیز یک سالن چند منظوره که سال ها بلا استفاده مانده بود و تعمیر ۱۱ مدرسه نیز خبر داد و ادامه داد: یکی از مدارسی که به دلیل قدمت تاریخی آن جز دغدغه های همه ما بود مدرسه رودکی ست که با دعوت کارشناسان میراث فرهنگی در حال پیگیری ثبت ملی آن هستیم…

رییس اداره آموزش وپرورش شهرستان هفتکل همچنین از توزیع ۶۵ کولر گازی در میان مدارس شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر هیچ مدرسه و کلاسی در این شهرستان وجود ندارد که فاقد کولر باشد مگر آن که بعضی مدیران در خواست عدم نیاز کرده باشند. یوسفی دغدغه اصلی اداره آموزش و پرورش شهرستان هفتکل را کمبود نیروی انسانی خواند و گفت: ار ۴۲۵۰ نفر استخدامی حق التدریسی سال گذشته هفتکل هیچ سهمی نداشت و به دلیل آن که سال گذشته ۲۰ نفر بازنشسته و امسال نیز حدود ۱۳ نفر مفتخر به بازنشستگی خواهند شد قطعاً کمبود نیرو اساسی ترین مشکل ما خواهد بود.

وی همچنین از کاهش بدهی برق اداره از ۶۸ میلیون تومان به ۲۸ میلیون تومان خبر داد و در پایان سخنان خود گفت: باید تقدیر ویژه ای داشته باشم از زحمات مهندس علی عسکر ظاهری نماینده پرتلاش شهرستان هفتکل، دکتر تقی زاده مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان خوزستان، همچنین حمایت های امام جمعه و فرماندار محترم شهرستان که نهایت همکاری را با این اداره داشته اند.

در حاشیه این مراسم شعر زیبای هفتکل توسط آقای آرزومند مسئول روابط عمومی اداره آموزش و پرورش هفتکل قرائت که مورد تشویق خبرنگاران حاضر در این جلسه قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=37670

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.