• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 11751اخبار امروز : 0
3

شورای آموزش و پرورش شهرستان اندیکا، به عنوان شورای برتر استان انتخاب شد

  • کد خبر : 37623
  • ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- طی مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان، شورای آموزش و پرورش شهرستان اندیکا به عنوان شورای برتر استان خوزستان معرفی و از اعضای این ستاد تقدیر شد. محمدرضا خداوردی مدیر آموزش و پرورش اندیکا در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این رابطه اظهار […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- طی مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان، شورای آموزش و پرورش شهرستان اندیکا به عنوان شورای برتر استان خوزستان معرفی و از اعضای این ستاد تقدیر شد.

محمدرضا خداوردی مدیر آموزش و پرورش اندیکا در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این رابطه اظهار داشت: به لطف خدا و با تلاش همه اعضای محترم شورای آموزش و پرورش شهرستان موفق به کسب این عنوان شدیم که از همه عوامل این شورا تقدیر و تشکر می کنم. مدیر آموزش و پرورش اندیکا در ادامه گفت: ازجمله اقدامات آموزش و پرورش در دو سال گذشته می توان به جذب ۵۴۰ نفرنیروی انسانی، ساخت و کلنگ زنی ساختمان جدید برای بیش از ۳۵ مدرسه ، تاسیس ۳۶ مدرسه جدید درمقاطع مختلف تحصیلی به منظورپوشش تحصیلی تمام مناطق اندیکا، رایگان کردن سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزی و…اشاره کرد.

لازم به ذکر است در این مراسم از مراد سعیدی پور فرماندار شهرستان و محمدرضا خداوردی مدیر آموزش و پرورش شهرستان اندیکا و دیگر اعضای این شورا تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=37623

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.