• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

افتتاح مدرسه در منطقه عشایری اندیکا

  • کد خبر : 37231
  • ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۹:۵۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان گفت: مدرسه سه‌کلاسه خیرساز با ظرفیت ۶۰ تا ۶۵ دانش‌آموز در منطقه عشایری زرستان اندیکا افتتاح شد. حمید قنبری گفت: یک مدرسه خیرساز در منطقه زرستان شهرستان اندیکا افتتاح شد. این مدرسه به مساحت ۵۰۰ مترمربع، زیربنای ۱۱۰ مترمربع و در مقطع دبستان توسط یک […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان گفت: مدرسه سه‌کلاسه خیرساز با ظرفیت ۶۰ تا ۶۵ دانش‌آموز در منطقه عشایری زرستان اندیکا افتتاح شد. حمید قنبری گفت: یک مدرسه خیرساز در منطقه زرستان شهرستان اندیکا افتتاح شد. این مدرسه به مساحت ۵۰۰ مترمربع، زیربنای ۱۱۰ مترمربع و در مقطع دبستان توسط یک خیر استان خوزستان ساخته شد. وی گفت: اعتبار ساخت این مدرسه سه‌کلاسه حدود ۲۰ میلیارد ریال است. پیش از این منطقه روستا زرستان اندیکا فاقد هر گونه مدرسه بود.

مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان، ظرفیت این مدرسه سه‌کلاسه را حدود ۶۰ تا ۶۵ دانش‌آموز عنوان کرد.وی گفت: در استان خوزستان ۱۴۰ مدرسه چادری وجود دارد. با توجه به شرایط آب و هوایی و شدت سرما و بارش برف و باران در مناطق کوهستانی، دانش‌آموزان این مدارس با مشکلات زیادی مواجه هستند. از خیرین و کسانی که دل در گرو این کشور دارند، خواهشمندیم برای تأمین نیاز‌مندی‌های دانش‌آموزان از جمله تجهیزات گرمایشی و تامین مدارس هر چند کانکسی که می‌تواند مشکلات دانش‌آموزان را حل کند، کمک کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=37231

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.