• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

۳۰ روستای بخش آبژدان اندیکا زیر پوشش بیمه حوادث قرار گرفتند

  • کد خبر : 37163
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- بخشدار آبژدان اندیکا گفت: با همکاری بنیاد برکت و اداره کل امور روستایی استانداری خوزستان خانه های ۳۰ روستای این بخش زیر پوشش بیمه حوادث قرار گرفتند. کورش حاجتپور اظهار داشت: خسارت قابل پرداخت و تعهدات این بیمه ۱۵۰میلیون ریال برای هر واحد مسکونی و ۵۰میلیون ریال برای اسباب و اثاثیه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- بخشدار آبژدان اندیکا گفت: با همکاری بنیاد برکت و اداره کل امور روستایی استانداری خوزستان خانه های ۳۰ روستای این بخش زیر پوشش بیمه حوادث قرار گرفتند. کورش حاجتپور اظهار داشت: خسارت قابل پرداخت و تعهدات این بیمه ۱۵۰میلیون ریال برای هر واحد مسکونی و ۵۰میلیون ریال برای اسباب و اثاثیه این واحدها می باشد.
بخشدار آبژدان اندیکا ادامه داد: در مجموع حدود ۸۰۰ واحد مسکونی تاکنون زیر پوشش این بیمه قرار گرفته اند و در تلاش هستیم تا پایان سال جاری این امکان را برای دیگر خانوارها نیز فراهم سازیم. بر اساس تفاهم نامه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با استانداری خوزستان مقرر شد همه منازل مسکونی روستایی خوزستان شامل حدود ۳۰۰ هزار واحد زیر پوشش بیمه خطرات طبیعی قرار گیرند.
بخش آبژدان حدود ۸۱روستا دارد که تنها ۴۰روستای آن دارای دهیاری هستند. این بخش با جمعیتی بیش از ۲۳هزار نفر از بخش های تابعه شهرستان اندیکا محسوب می شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=37163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. سلام چطوری برادر زحمت کش خسته نباشی احسن

  2. جناب آقای بخشدار عزیز: میشود گزارش عملکرد ۸ ماهه در سطح بخش تحت مدیریت جنابعالی به اطلاع مردم رسانیده شود . با تشکر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.