• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 11751اخبار امروز : 0
1

نقد اسیر غیرجنگی درنشست ماه شاعران و منتقدان حوزه ادبیات در فرهنگ‌سرای جوان مسجدسلیمان

  • کد خبر : 37021
  • ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- نخستین نشست ماه شاعران، نویسندگان و منتقدان حوزه ادبیات با عنوان «پران‌تِز» در فرهنگ‌سرای جوان مسجدسلیمان برگزار شد. منطقه خوزستان، سلسه نشست‌های نقد و بررسی آثار ادبی با عنوان «پران‌تِز» با هدف بررسی، نقد و خوانش مجموعه اشعار به چاپ رسیده از شاعران به همت انجمن شعر اداره فرهنگ و ارشاد […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- نخستین نشست ماه شاعران، نویسندگان و منتقدان حوزه ادبیات با عنوان «پران‌تِز» در فرهنگ‌سرای جوان مسجدسلیمان برگزار شد. منطقه خوزستان، سلسه نشست‌های نقد و بررسی آثار ادبی با عنوان «پران‌تِز» با هدف بررسی، نقد و خوانش مجموعه اشعار به چاپ رسیده از شاعران به همت انجمن شعر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این نشست ادبی مجموعه شعر «اسیر غیرجنگی» جدیدترین اثر شجاع گل‌ملایری مورد توجه و نقد و بررسی منتقدان و شاعران قرار گرفت. همچنین در این نشست منتقدان و شاعرانی از جمله سید هابیل موسوی، بهنود بهادری، ابراهیم ناصری کریم‌وند، یونس گرامی و سیما منصوری به ایراد سخنرانی پرداخته، نقطه نظرات خود را بیان کردند و نقد و بررسی‌های سریا داوودی حموله در جلسه قرائت شد.

کتاب «اسیر غیر جنگی» از جمله آثاری است که از مناظر مختلف به مواردی غیر از جنگ پرداخته است. مجموعه «اسیر غیر جنگی» که در جمع ۱۵ کتاب برتر چهارمین جایزه شعر شاملو نیز قرار گرفته با استقبال مناسبی از سوی علاقه مندان روبه‌رو شده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=37021

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.