• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

دیدار فرمانده و کارکنان سپاه شهرستان مسجدسلیمان با حجت الاسلام امینی

  • کد خبر : 36522
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵

یکی از خصوصیات ارزشمند حاج اقا امینی مبارزه با فساد مالی و اداری در شهرستان است که همین خصوصیت موجب شدبرخی اتهامات ناروا توسط افرادی که به نوعی منافع آن ها به مخاطره افتاده بود در شبکه های اجتماعی علیه ایشان صورت گیرد.   باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرهنگ رحیمی حسینی فرمانده و کارکنان سپاه […]

یکی از خصوصیات ارزشمند حاج اقا امینی مبارزه با فساد مالی و اداری در شهرستان است که همین خصوصیت موجب شدبرخی اتهامات ناروا توسط افرادی که به نوعی منافع آن ها به مخاطره افتاده بود در شبکه های اجتماعی علیه ایشان صورت گیرد.

 

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرهنگ رحیمی حسینی فرمانده و کارکنان سپاه شهرستان مسجدسلیمان با حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان دیدار کردند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان سرهنگ رحیمی حسینی ضمن تسلیت ایام محرم و اربعین حسینی  از زحمات چندین ساله امام جمعه مسجدسلیمان تشکر کرد.
سرهنگ حسینی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: یکی از خصوصیات ارزشمند حاج اقا امینی مبارزه با فساد مالی و اداری در شهرستان است که همین خصوصیت موجب شدبرخی اتهامات ناروا توسط افرادی که به نوعی منافع آن ها به مخاطره افتاده بود در شبکه های اجتماعی علیه ایشان صورت گیرد.
فرمانده سپاه مسجدسلیمان افزود: از آنجا که از نزدیک شاهد فعالیت های بی نظیر امام جمعه محترم در زمینه پیگیری های شبانه روزی و دلسوزانه مشکلات و معظلات شهرستان بوده و هستیم و شائبه ای در این امور نیست لذا حمایت قاطع خود را از ایشان اعلام می نماییم…

در ادامه این جلسه حجت الاسلام امینی ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین در ارتباط با تهمت های منتشر شده در فضای مجازی گفت: نکته ای که برایم جالب بود در خصوص (خانه میلیاردی در کیانپارس) که یاد خاطره ایی افتادم که سال ها پیش، چند مدیر یک اداره در همین شهر، یازده میلیارد تومان پول بیت المال را در حساب شخصی شان واریز کردند و قرار بود با این پول ها در کیانپارس برج بسازند! که به لطف خداوند جلوی این افراد گرفته شد. یا  ساخت مسجد جنب ورزشگاه شهید بهنام محمدی را می گویند بساز بفروشی که این مسائل نشان می دهد عده ای تنها با هدف تخریب به نشر چنین اکاذیبی پرداختند… امام جمعه مسجدسلیمان  در پایان ضمن تشکر از فرمانده سپاه و کارکنان سپاه شهرستان اظهار داشتند: این گونه حملات و اعمالِ سخیفانه؛ نمی تواند جلوی اینجانب را در حمایت از حقوق مردمم، شهرم،ایران و انقلاب اسلامی باز دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=36522

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.