• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
0

دیدار سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان با فرمانده انتظامی شهرستان همچنین بازدید از اداره پست، کانون پرورش فکری و بخش اطفال بیمارستان ۲۲ بهمن + تصاویر

  • کد خبر : 36142
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- به مناسبت هفته نیروی انتظامی، اردوان قنبری سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان با فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی این شهرستان دیدار و گفتگو کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان قنبری در این دیدار با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا اظهار داشت: به برکت حضور مقتدرانه نیروی انتظامی در کنار […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- به مناسبت هفته نیروی انتظامی، اردوان قنبری سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان با فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی این شهرستان دیدار و گفتگو کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان قنبری در این دیدار با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا اظهار داشت: به برکت حضور مقتدرانه نیروی انتظامی در کنار سایر قوای مسلح کشورمان، ایران از امن ترین کشورهای منطقه است.

وی همچنین هفته نیروی انتظامی را فرصتی برای ارتباط بیشتر بخش های مختلف جامعه با پلیس دانست و گفت: نیروی انتظامی با برقراری امنیت، نقش مهمی در توسعه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در شهرستان ایفا می نماید.

مهندس اردوان قنبری همچنین به اتفاق بخشداران گل گیر و عنبر به مناسبت روز جهانی پست از اداره پست شهرستان بازدید و ضمن تبریک این روز به رییس و پرسنل این اداره از زحمات آنان تقدیر به عمل آوردند. قنبری سپس با حضور در کانون فکری و پرورشی و همچنین بخش اطفال بیمارستان بیست و دو بهمن شهرستان از فعالیت مکان های مذکور دیدن و روز کودک راتبریک گفتند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=36142

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.