• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

دعوت حجت الاسلام امینی برای حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای حمله تروریستی در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 35804
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در گفتگو با سایت باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان ضمن تسلیت حمله اخیر تروریستی در شهر اهواز گفت: شهدا جلوه ای از افتخار و سربلندی ایران اسلامی هستند. امام جمعه مسجدسلیمان با دعوت از آحاد مردم برای حضور در مراسم تشییع و تدفین شهدای حمله تروریستی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در گفتگو با سایت باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان ضمن تسلیت حمله اخیر تروریستی در شهر اهواز گفت: شهدا جلوه ای از افتخار و سربلندی ایران اسلامی هستند. امام جمعه مسجدسلیمان با دعوت از آحاد مردم برای حضور در مراسم تشییع و تدفین شهدای حمله تروریستی اهواز در مسجدسلیمان گفت: خوزستان همچنان با ارائه فرهنگ ایثار و مقاومت، بر عزت و اقتدار روز افزون نظام و انقلاب اسلامی می افزاید. وی ادامه داد: اگر امروز در دنیا حرفی برای گفتن داریم به واسطه ایثار و شهادت طلبی شهداست که این درس را از مکتب ابا عبدالله الحسین(ع) گرفتند.

رییس شورای فرهنگ عمومی مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود ابراز امیدواری کرد بتوان نسل های آینده را که به شدت در معرض هجمه های فرهنگ غربی هستند با فرهنگ شهادت آشنا کرد.

امام جمعه مسجدسلیمان در پایان سخنان با دعوت از آحاد مختلف مردم در مراسم تشییع پیکرهای پاک این شهدا گفت: از مردم همیشه در صحنه مسجدسلیمان، خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران، جامعه فرهنگیان، دانشگاهیان، حوزویان،و… انتظار می رود با حضور پرشور خود در مراسم تشییع پیکر پاک این شهدا با امام شهدا و شهدای معظم تجدید عهد داشته باشند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=35804

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.