• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

مسجدسلیمان هزار شهید آغوش خود را بر ۲ لاله پرپر می گشاید

  • کد خبر : 35801
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- پیکر پاک شهیدان مهران زرافشان و سعید کریمی از شهدای حمله تروریستی اهواز فردا از مقابل مسجد جامع نمره۱ تشییع می شود. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ای اعلام کرد: مراسم تشییع باشکوه پیکر مطهر شهدای عملیات بزدلانه و تروریستی اهواز فردا […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- پیکر پاک شهیدان مهران زرافشان و سعید کریمی از شهدای حمله تروریستی اهواز فردا از مقابل مسجد جامع نمره۱ تشییع می شود. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ای اعلام کرد: مراسم تشییع باشکوه پیکر مطهر شهدای عملیات بزدلانه و تروریستی اهواز فردا سه شنبه ۳ مهرماه ۱۳۹۷ از مسجد جامع نمره۱ تشییع خواهد شد.

در بخشی از این بیانیه آمده است مردم انقلابی شهرستان مسجدسلیمان با استقبال از این پیکر‌های مطهر نشان خواهند داد که هرگز از آرمان‌های امام و شهدا فاصله نگرفته و با حضور گسترده خود در مراسم تشییع شهدا صحنه‌های بیاد ماندنی را خلق خواهند کرد.

لازم به ذکر است شیخ رباط رییس بنیاد شهید و امور جانبازان شهرستان مسجدسلیمان نیز در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان اعلام کرد: پس از مراسم تشییع، مراسم خاکسپاری پیکر پاک شهید مهران زرافشان در گلزار شهدای کلگه و شهید سعید کریمی نیز در هفت شهیدان برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=35801

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.