• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
1

سخنگوی باشگاه نفت مسجدسلیمان:
با لغو دیدارمان مقابل استقلال تهران مخالف هستیم/ سازمان لیگ نباید به خاطر رعایت باشگاه استقلال، نفت مسجدسلیمان را دچار بحران کند

  • کد خبر : 35526
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سخنگوی باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: ما به این که دیدارمان برابر استقلال تهران، بدون اطلاع باشگاه نفت لغو می شود، معترض هستیم و باید موافقت ما نیز گرفته می شد. ابوذر شجاعی در خصوص لغو دیدار این تیم برابر استقلال تهران در هفته ششم لیگ برتر با تصمیم سازمان لیگ، اظهارکرد: […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سخنگوی باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: ما به این که دیدارمان برابر استقلال تهران، بدون اطلاع باشگاه نفت لغو می شود، معترض هستیم و باید موافقت ما نیز گرفته می شد. ابوذر شجاعی در خصوص لغو دیدار این تیم برابر استقلال تهران در هفته ششم لیگ برتر با تصمیم سازمان لیگ، اظهارکرد: این موضوع هنوز به اطلاع باشگاه نفت مسجدسلیمان نرسیده و تنها از سوی رسانه ها اعلام شده است. ما به این که بازی بدون اطلاع ما لغو می شود، معترض هستیم و باید موافقت باشگاه نفت نیز گرفته می شد.

وی بیان کرد: مجموعه باشگاه نفت مسجدسلیمان شدیداً با لغو این دیدار مخالف است. در پنج بازی که تاکنون برگزار کرده ایم، سه دیدار خارج از خانه بوده است و اگر بازی با استقلال هم لغو شود باید در هفته هفتم مجددا یک دیدار خارج از خانه را برابر سابپا انجام دهیم که از نظر هیچ منطق و قانونی قابل قبول نیست.

سخنگوی باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: این تصمیم سازمان لیگ تیم ما را دچار مشکل می کند و سازمان محترم لیگ نباید به خاطر رعایت حال باشگاه استقلال، نفت مسجدسلیمان را دچار بحران کند. باید هنگام گرفتن این تصمیم، شرایط باشگاه ما نیز لحاظ می شد نه این که تنها به شرایط استقلال توجه می کردند.

شجاعی عنوان کرد: هواداران نفت نیز برای بازی روز پنج شنبه برابر استقلال تهران و حضوری پرشور آماده هستند و ما هم هیچ مشکلی برای برگزاری این دیدار نداریم و تدارکات لازم دیده شده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=35526

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.