• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

کتابخانه عمومی «شهدای اسلام آباد» در انديكا افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 3528
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۸:۳۰

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: افتتاح کتابخانه عمومی شهدای اسلام آباد واقع در روستای اسلام آباد شهرستان اندیکا با حضور آیت‌الله سيد علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی انجام خواهد شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان لفته منصوری اظهار کرد:‌ کتابخانه عمومی […]

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: افتتاح کتابخانه عمومی شهدای اسلام آباد واقع در روستای اسلام آباد شهرستان اندیکا با حضور آیت‌الله سيد علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی انجام خواهد شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان لفته منصوری اظهار کرد:‌ کتابخانه عمومی شهدای اسلام آباد با مساحت 270 متر مربع و زیربنای 270 متر مربع با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال جهت ساخت و تجهیز شد  و به منظور بهره‌برداری در روز سه‌شنبه 30 مهر92 افتتاح خواهد شد. وی خاطرنشان کرد: کتابخانه عمومی شهدای اسلام آباد به عنوان تنها مکان فرهنگی در روستای اسلام آباد از توابع شهرستان اندیکا می‌باشد.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: این کتابخانه عمومی دارای بخش‌های مخزن، امانت کتاب، بخش مرجع، سالن‌های مطالعه خواهران و برادران، جست‌وجوی کتاب، نمایه نشریات، نشریات و مجلات و بخش کودک مجزا است. منصوری ادامه داد: کتابخانه عمومی شهدای اسلام آباد برنامه‌های فرهنگی زیادی را برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در نظر گرفته‌ که با شروع به کار رسمی آن در روز سه شنبه این خدمات ارايه خواهد شد.

وی بيان کرد: از آن جایی که یکی از برنامه‌های سند چشم‌انداز نهاد کتابخانه‌ها توجه خاص به مناطق محروم و کم برخوردار می‌باشد ما تلاش کرده‌ایم در روستاهایی که هم‌اكنون دارای کتابخانه نیستند و از این نعمت بی‌بهره‌اند کتابخانه یا ساخته شود و یا ساختمانی که توسط مسؤولان یا خیرین منطقه داده می‌شود را بهسازی و تجهیز كرده و به عنوان کتابخانه عمومی در اختیار عموم مردم قرار دهیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3528

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.