• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
2

پیام تبریک رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

  • کد خبر : 35156
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی سالروز فرا رسیدن ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به کشور اسلامی امان را تبریک گفت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این پیام آمده است: بیست و ششم مرداد سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز و اسوه‌های ایثار و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی سالروز فرا رسیدن ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به کشور اسلامی امان را تبریک گفت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این پیام آمده است:

بیست و ششم مرداد سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز و اسوه‌های ایثار و بردباری به میهن اسلامی مان گرامی باد. آزادگانی که با مقاومت و پایداری در مقابل دژخیمان بعثی تکلیف خود را به اسلام و ایران ادا نموده اند. اینجانب با درود به‌ آزادگان شهید، سالروز به ‌یادماندنی بازگشت این افتخار آفرینان سرافراز به میهن اسلامی را به خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان قهرمان و مردم ولایتمدار شهرستان مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل تبریک و تهنیت عرض نموده و از پروردگار مهربان برای این اسوه‌های صبر و مقاومت و خانواده‌های معزز آنان آرزوی سلامتی و موفقیت رادارم.

شیخ رباط- رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=35156

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.