• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
3

حجت الاسلام حاجتي: فدراسیون فوتبال دست مدیران ورزشی خوزستان را خالی نگذارد

  • کد خبر : 3514
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- امام جمعه موقت اهواز گفت: از رئیس فدراسیون فوتبال کشور درخواست دارم که دست مدیران ورزشی استان را خالی نگذارد به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، حجت‌الاسلام میر احمدرضا حاجتی در حاشیه همایش تجلیل از ورزشکاران باشگاه ملی حفاری اهواز اظهار کرد: امروز یک ورزشگاه با درجه a آسیا […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- امام جمعه موقت اهواز گفت: از رئیس فدراسیون فوتبال کشور درخواست دارم که دست مدیران ورزشی استان را خالی نگذارد به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، حجت‌الاسلام میر احمدرضا حاجتی در حاشیه همایش تجلیل از ورزشکاران باشگاه ملی حفاری اهواز اظهار کرد: امروز یک ورزشگاه با درجه a آسیا در استان داریم اما با توجه به جوانان پرشور و با همتی که داریم اگر امکانات لازم در اختیار آن‌ها قرار گیرد بیش از اکنون افتخار آفرینی می‌کنند.  حاجتی ادامه داد: از رئیس فدراسیون فوتبال کشور درخواست دارم که دست مدیران ورزشی استان را خالی نگذارد و به آن‌ها کمک کند تا بتوانیم جوانان پرشوری را که در صدد کسب افتخارات بیشتر هستند تامین کرده و نتایج بهتری به دست آورند.

وی افزود: خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد اما تاکنون حق استان ادا نشده است و ما به عنوان خدمت‌گزاران مردم از این موضوع گلایه‌مند هستیم.

امام جمعه موقت اهواز گفت: امروز مناطقی از استان در محرومیت به سر می‌برند که اگر امکانات لازم در اختیار آن‌ها قرار گیرد قطعا عملکرد ورزش استان بهتر خواهد بود.

وی به ارتباط بین ورزش و معنویت اشاره کرد و افزود: امروز ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی یکی از منابع و گذرگاه‌های صدور انقلاب اسلامی به شمار می‌رود، همچنین حضور تعدادی روحانی در ورزشگاه‌ها از نکات بسیار مهم در امر فرهنگی است و باعث به وجود آمدن معنویت در ورزش می‌شود.

حاجتی در ادامه به مسلمان شدن «فلیپ ساندرس» مدافع تیم فوتبال سوئیس اشاره کرد و افزود: این در حالی است که بسیاری از بازیکنان آمریکایی و اروپایی در سال‌های اخیر به اسلام ایمان آوردند.

وی با بیان این که سال گذشته 24 هزار نفر با گذرنامه انگلیسی به مکه مشرف شدند افزود: در سال گذشته 25 هزار نفر با گذرنامه خارجی به سفر خانه خدا مشرف شدند.

امام جمعه موقت اهواز در پایان گفت: انقلاب اسلامی در حال جهانی شدن است و امروز همه جا در خصوص ایران و دسترسی صحبت می‌کنند.

منبع/ فارس

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. درود خدا بر حاج آقای حاجتی
    کاش که همشهری ما می شدی ……..

  2. حاجی خدایی خودتو دکتر رضایی که ایقد سنگ مسجدسلیمان به سینه زدید این مدت چکار مثبت کردی برا مسجدسلیمان …؟

  3. سلام علیکم درجواب آن سرورگرام که فرمودند سنگ مسجدسلیمان به سینه میزنیدعرض کنم تلاشهای جناب حاجتی بسیارندبه جرأت بگویم ازهرمسئول مستقیم هراداره ای بیشتر.چه راهسازی چه زه کشی دره های گوگردی وپسماندهاچه وسایل رفاهی ایستگاهی وکمکهای موردی که الاماشاالله است خداگواه هست نه نسبت ونه ارتباط باایشان دارم اماانکارزحماتش بی انصافی وکم لطفیست.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.