• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
3

به یاد خسرو خوبان مسجدسلیمان …

  • کد خبر : 35088
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰:۰۰

به یاد خسرو خوبان مسجدسلیمان … باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ محمدرضا کرمزاده: عصرروز نوزدهم مرداد کربلایی خسرو منصورنژاد به دلیل ایست قلبی در سن ۵۲سالگی دارفانی را وداع گفت و به جمع دوستان شهیدش پیوست. خسرو منصور نژاد که از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و تلاشگران عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی بود، در طول […]

به یاد خسرو خوبان مسجدسلیمان …
باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ محمدرضا کرمزاده: عصرروز نوزدهم مرداد کربلایی خسرو منصورنژاد به دلیل ایست قلبی در سن ۵۲سالگی دارفانی را وداع گفت و به جمع دوستان شهیدش پیوست.
خسرو منصور نژاد که از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و تلاشگران عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی بود، در طول این سال ها خسرو خدمات صادقانه و تلاش های بی وقفه ای را به نمایش گذاشت.
خسرو زیر بیرق امام حسین”ع”و اهلبیت “س”تربیت شده بود و به واسطه همین تربیت مکتبی در عشق ورزی به همنوعان، امانت داری، صداقت و درستکاری مورد وثوق همه دوستان خود بود. خسرو سال های متمادی در منصب هایی همچون: مدیرحراست اداره کل تربیت بدنی خوزستان، مدیر حراست جمعیت هلال احمر خوزستان، مدیر حراست بیمه سلامت استان، مدیر حراست سازمان انتقال خون خوزستان و سرپرست هلال احمرخوزستان… در کمال افتادگی، بی نام و نشان اما عاشقانه در حال خدمت بود.
او تکیه گاهی برای همه بود آری هنوز صدای دلنشین مداحی او از گوشه و کنار مساجد مسجدسلیمان خصوصا محله کلگه شنیده می شود.
خسرو آرام و آهسته بدون سر و صدا پرگشود تا به جمع دوستان شهیدش بپیوند.
پیکرمطهر زنده یاد خسرو منصورنژاد بر دوش جمع کثیری از امت حزب الله تشیع و در قبرستان روستای راهدار به دل خاک سپرده شد. روحش گرامی و یادش پر رهرو باد.
لازم به ذکر است روز چهارشنبه ۲۴ /۵/۹۷ از ساعت ۹الی۱۲ظهر درمسجد جامع نمره یک مجلس ختم و قرائت فاتحه با حضور امت حزب الله و مسئولین برگزار می گردد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=35088

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.