• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11718اخبار امروز : 2
1

اسماعیل شریفات:
مقابل پرسپولیس دست و پا بسته نیستیم/ هواداران نفت مسجدسلیمان بی نظیر هستند

  • کد خبر : 35072
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- بازیکن با تجربه نفت مسجدسلیمان معتقد است اگر تیمش خوش شانس بود می توانست مقابل فولاد سه امتیاز بازی را به راحتی کسب کند. اسماعیل شریفات که در لیگ هجدهم پیراهن نفت مسجدسلیمان را بر تن کرده درباره تساوی بدون گل تیمش در خانه مقابل فولاد گفت: ما بازی خوبی را […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- بازیکن با تجربه نفت مسجدسلیمان معتقد است اگر تیمش خوش شانس بود می توانست مقابل فولاد سه امتیاز بازی را به راحتی کسب کند. اسماعیل شریفات که در لیگ هجدهم پیراهن نفت مسجدسلیمان را بر تن کرده درباره تساوی بدون گل تیمش در خانه مقابل فولاد گفت: ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و یک بازی مالکانه ارائه دادیم. با تمام احترامی که برای تیم خوب فولاد قائل هستم باید بگویم ما تیم برتر میدان بودیم و اگر کمی خوش شانس بودیم و درخشش دروازه بان فولاد نبود، می توانستیم به راحتی سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم. در واقع آنها خیلی خوش شانس بودند و باید از کسب تساوی مقابل ما خوشحال باشند.

شریفات در مورد تجربه حضور در لیگ برتر با چهارمین تیم خوزستانی تصریح کرد: واقعاً هواداران نفت مسجدسلیمان بی نظیر هستند و اینجا فضای بسیار ویژه ای دارد. آن ها به قدری مرا مورد لطف خود قرار دادند که دوست داشتم با همه توانم برای تیم بازی کنم. می خواهم مهره ارزشمندی برای این تیم باشم و جواب محبت های مردم را با نتایج خوب بدهیم.

بازیکن تکنیکی نفت مسجدسلیمان درباره این که هنوز تیمش موفق به گلزنی نشده، خاطرنشان کرد: همه بچه ها با تمام توان برای تیم بازی می کنند. از مدیریت تیم آقای بابادی گرفته تا آقای ویسی و کادر فنی همه و همه به دنبال موفقیت این تیم هستند و ممطمئن باشید نفت مسجدسلیمان پتانسیل موفقیت را دارد. بعد از بازی با فولاد همه بازیکنان از این که نتوانستند از موقعیت های به دست آمده به خوبی استفاده کنند، ناراحت بودند. ما همه تلاش مان را خواهیم کرد تا خیلی زود با ارائه بازی های خوب مان پاسخ محبت های هواداران مان را بدهیم.

شریفات پیرامون بازی این هفته تیمش برابر پرسپولیس گفت: پرسپولیس یکی از قدرتمندترین تیم های آسیاست و بازیکنان خیلی خوبی در اختیار دارد اما ما هم حریف دست و پا بسته ای مقابل آن ها نیستیم. ما می آییم که با تمام توان مان مقابل این تیم بازی کنیم.

او در مورد این که احتمال دارد این بازی جایی غیر از ورزشگاه آزادی برگزار شود، گفت: البته که برای ما هیچ تفاوتی ندارد. خوب می دانیم مقابل چه تیم بزرگی بازی می کنیم و چه کار سختی در پیش داریم. ما می خواهیم همه توان خودمان را به کار ببندیم و به موفقیت خودمان هم خوشبین هستیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=35072

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.