• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
0

دستگیري سارقان سایت‌های مخابراتی در لالی

  • کد خبر : 3496
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۶

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مسعود پیرداده گفت: باتوجه به سرقت‌های متعدد سایت‌های مخابراتی و ترانسفورماتور برق در خوزستان و استان‌های هم‌جوار در سال‌های 91 و 92 و نارضایتی مردم و مسئولان در این خصوص، موضوع به صورت ویژه در دستور کار دادسرای لالی قرار گرفت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه […]

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مسعود پیرداده گفت: باتوجه به سرقت‌های متعدد سایت‌های مخابراتی و ترانسفورماتور برق در خوزستان و استان‌های هم‌جوار در سال‌های 91 و 92 و نارضایتی مردم و مسئولان در این خصوص، موضوع به صورت ویژه در دستور کار دادسرای لالی قرار گرفت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی افزود: پس از تحقیقات گسترده شبانه‌روزی و به کارگیری کلیه امکانات و نظارت‌های پی در پی این دادگستری و طرح موضوع در شورای تامین شهرستان، حسب اطلاعات واصله از منابع، مشخص شد که سارقان از مسیر شهرکرد- بازفت، پس از سرقت سایت مخابراتی در استان چهارمحال و بختیاری، قصد ورود به استان خوزستان را دارند.

پیرداده ادامه داد: با هماهنگی این دادگستری، اکیپی از پلیس آگاهی و اطلاعات این شهرستان به جاده ارتباطی لالی- اندیکا اعزام شد که ماموران پس از شناسایی سارقان، دستور ایست صادر کردند، اما سارقان پس از درگیری مسلحانه با ماموران به سمت کوه‌های لالی متواری شدند.

ريیس دادگستری لالی گفت: با تلاش ماموران و دریافت دستورات قضایی لحظه به لحظه از دادسرای لالی، سرانجام 7 متهم دستگیر و از آنان 24 عدد باطری سایت مخابراتی، یک دستگاه کولر دو تکه گازی، یک قبضه اسلحه شکاری تک لول و چند تیر فشنگ مربوطه، کشف و ضبط شد.

پیرداده افزود: متهمان پس از بازجویی به ارتکاب 13 فقره سرقت از سایت‌های مخابراتی و پنج فقره سرقت از ترانسفورماتور برقی و سرقت‌های دیگر اقرار کردند. وی گفت: باتوجه به اقرار متهمان مبنی بر همکاری سه نفر مال‌خر و فروشنده اموال سرقتی در شهرستان شوشتر، نیابت قضایی برای دستگیری آنان صادر شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3496

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.