• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

سرمربی تراکتورسازی تبریز:
این طبیعی ست که نفتی ها با حضور هوادارانشان فقط پیروزی می خواستند

  • کد خبر : 34852
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- جان توشاک در نشست خبری بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان، اظهارکرد: بازی سختی بود مخصوصا برای تیم ما. در کمتر از ۲۴ ساعت دو بازیکن‌مان را از دست دادیم. قبل از اینکه بازی شروع شود ما فقط دو یار تعویضی روی نیمکت داشتیم. این اتفاق عادی‌ نیست. این یک بازی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- جان توشاک در نشست خبری بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان، اظهارکرد: بازی سختی بود مخصوصا برای تیم ما. در کمتر از ۲۴ ساعت دو بازیکن‌مان را از دست دادیم. قبل از اینکه بازی شروع شود ما فقط دو یار تعویضی روی نیمکت داشتیم. این اتفاق عادی‌ نیست. این یک بازی خارج از خانه بود. سه چهار بازی اول لیگ همیشه سخت است. قبل از شروع فصل مشکلاتی داشتیم اما امروز نتیجه خوبی گرفتیم. امیدوارم که در آینده هم بهتر شود.

او ادامه داد: بازی سختی برای ما بود. این بازی اول نفت مسجدسلیمان بود و می‌خواستند با تمرکز بالا پیروز بازی باشند. قبل از شروع فصل دو مشکل اساسی داشتیم. با ۴ بازیکن ذخیره به اینجا آمدیم اما شب قبل از بازی دو نفر از آن‌ها را از دست دادیم. این روی تفکر بازیکنان ما تاثیر منفی داشت. چند شانس خوب در حین بازی ایجاد کردیم. بازیکن خارجی هم روی نیمکت نداشتیم و امیدوارم که بتوانیم یک بازیکن خارجی جذب کنیم. البته جذب کردیم و ان‌شاءالله در بازی‌های آینده از آن استفاده کنیم. توشاک در مورد جو ورزشگاه هم گفت: این نرمال است که هواداران مسجد سلیمان از تیم‌شان حمایت کنند. امیدوارم که در بازی بعدی که بازی خانگی ما است هواداران‌مان پشت تیم ما باشند. وجود هواداران همیشه به سود تیم‌ها است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی اضافه کرد: همان طور که جام جهانی را نگاه می‌کردم بازی‌های ایران را هم دنبال می‌کردم مخصوصا بازی ایران و مراکش. سطح فوتبال ملی ایران پیشرفت کرده است. امیدوارم که از این چیزی هم که هست بهتر شود. وی در پاسخ به این پرسش که آیا تراکتورسازی برای قهرمانی بسته شده است یا خیر اظهار کرد: تراکتورسازی چند بار قهرمان شده است؟ من در لیورپول بزرگ شدم. اگر دوم می‌شدیم به مدت یک ماه مدیر و سرمربی تیم با ما صحبت نمی‌کرد. من چند قهرمانی در کشورهای مختلف به دست آوردم. در اینجا کار سختی پیش رو داریم. در لیگ  ایران هم چند تیم قوی وجود دارد. هنوز کار زیادی داریم. در باشگاه‌مان با تک تک افراد کار زیادی داریم که انجام دهیم.

توشاک درخصوص تغییرات تیمش در آینده بیان کرد: ما بیشتر از هر چیزی به مهاجم نیاز داریم. تا الان ۶ بازی انجام دادیم و تیمی نتوانسته است ما را شکست دهد. ما با تیم‌های آذربایجانی و ترکیه‌ای بازی کردیم همچنین در ایران هم بازی دوستانه داشتیم. ما تیم هماهنگی هستیم اما در خط حمله کم تجربه هستیم. این بازیکنان هستند که باید گل بزنند نه مربی. می‌توانیم به بازیکن یاد بدهیم که چگونه شوت بزند. بازیکن باید در یک موقعیت مناسب باشد تا گلزنی کند. به خاطر همین است که گلزنان برتر دنیا قیمت بالایی دارند. در حال حاضر گلزن کم داریم. ما با این سیستم خیلی کار کردیم که خط دفاع‌مان خوب جواب داده است. باید تدریجی به جلو برویم تا ببینیم چه پیش می‌آید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=34852

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.