• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

هافبک نفت مسجدسلیمان:
طرفداران ما کمتر از استقلال و پرسپولیس نیستند/شرایط با ویسی عالی است

  • کد خبر : 34790
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حسین دوستدار، درباره شروع لیگ برتر با هدایت عبداله ویسی گفت: شرایط زیر نظر آقای ویسی عالی است و تیم ما آماده و یک دست است؛ برخلاف اعتقاد خیلی‌ها که به عنوان تیمی ضعیف به ما نگاه می‌‍‌کنند. قرار است یک یا دو مهره دیگر به ما اضافه شوند تا تکمیل […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حسین دوستدار، درباره شروع لیگ برتر با هدایت عبداله ویسی گفت: شرایط زیر نظر آقای ویسی عالی است و تیم ما آماده و یک دست است؛ برخلاف اعتقاد خیلی‌ها که به عنوان تیمی ضعیف به ما نگاه می‌‍‌کنند. قرار است یک یا دو مهره دیگر به ما اضافه شوند تا تکمیل شویم. فعلاً با همین بازیکنان پیش رفته‌ایم و در نهایت آمادگی حضور داریم.

او ادامه داد: همه تیم‌ها مشکل مالی دارند اما بیشتر در این خصوص تیم‌های جنوبی زیر نظر هستند. خداراشکر امروز بخشی از قراردادهای ما پرداخت شد و از نظر مالی اوضاع مساعدی داریم. هافبک نفت مسجدسلیمان درباره اولین دیدار در لیگ برتر با تراکتورسازی عنوان کرد: کاملاً آماده هستیم تا از اول قدم را سفت برداریم و از طرفداران مان درخواست می‌کنم ورزشگاه را پر کنند. تماشاگران ما همیشه تا جایی که توانستند پشت تیم بودند و شک نکیند طرفداران ما کمتر از استقلال و پرسپولیس نیستند. ظرفیت ورزشگاه هم افزایش داشته و با نتیجه گرفتن سعی داریم حمایت آنها را جبران کنیم.

دوستدار درباره این که از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داشته اما در نهایت برای ادامه همکاری با نفت به توافق رسید، عنوان کرد: پیشنهاد داشتم اما چون یک فصل در این تیم با هواداران و شهر اینجا راحت هستم، تصمیم گرفتم در نفت بمانم. بازیکن نفت درباره اهداف قهرمان فصل گذشته لیگ دسته اول، عنوان کرد: ما نگران این مسئله نیستیم که نتایج چهار سال پیش را دوباره بررسی کنیم. در حال حاضر تمامی کادرفنی روی این متمرکز هستند که رو به جلو نگاه کنند و تصمیم داریم جزو ۱۰ تیم برتر فصل جدید باشیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=34790

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.