• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

امام جمعه مسجدسليمان: به فرصت ها نگاه تنگ نداشته باشیم

  • کد خبر : 3479
  • ۲۶ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۱

حجت السلام امینی با گرامی داشت هفته تربیت بدنی و تبریک به همه ورزشکاران و دست اندرکاران ورزش کشورمان عنوان داشتند: ضمن گرامی داشت این هفته اما گلایه داریم از مسئولان ورزش کشورمان چرا که گلایه می شنویم از کمبود اعتبار و حق کشی جوانان ورزشکار شهرستانی تقاضا دارم که به فرصت ها نگاه تنگ […]

حجت السلام امینی با گرامی داشت هفته تربیت بدنی و تبریک به همه ورزشکاران و دست اندرکاران ورزش کشورمان عنوان داشتند: ضمن گرامی داشت این هفته اما گلایه داریم از مسئولان ورزش کشورمان چرا که گلایه می شنویم از کمبود اعتبار و حق کشی جوانان ورزشکار شهرستانی تقاضا دارم که به فرصت ها نگاه تنگ نداشته باشیم. وي ادامه داد: جامعه ورزشی شهرستان مسجدسلیمان 44 شهید تقدیم انقلاب و نظام نموده است و خورشید این شهدا سردار13 ساله بسیجی شهید بهنام محمدی می باشد که در رشته کشتی مدارس هم مدال کسب نموده بود.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/عزت الله قاسمی: حجت السلام والمسلمین امینی امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان در خطبه های مورخه:92/7/26 شهرستان مسجدسلیمان عنوان داشتند: در هفته گذشته عرفه خوبی را با حضور گسترده مردم برگزار نمودیم و نماز عید قربان را هم انجام دادیم و در سی و سومین سالگرد شهادت بسیجی سیزده ساله سردار شهید بهنام محمدی با حضور در کنارمزار پنج شهید گمنام شهرمان یاد و خاطره هزار شهید گران قدر شهرستانمان را گرامی داشتیم .

حجت السلام امینی در ادامه عنوان داشتند: برادران و خواهران عزیز مبارک باد عرض می کنم شیعه بودنتان را، مبارک باد عرض می کنم به همه ایل و تبارعزیزم. ایل و تبار تمام شیعه بختیاریم که شهادت می دهم جزء اقوامی هستند که سینه های مالا مال از محبت و ارادت به ولایت امیرالمومئنین علی(ع) دارند. اسامی این قوم جزء عجایب است. فراوان و فراوان پیشوندها و پسوندها علی و علی و علی…و این نشان می دهد که این قوم به یک جايی وصل بودند. توی کوهای سر به فلک کشیده زاگرس. قبل ازاسلام اسامی ایرانی واضح است اسامی قشنگی مثل: کورش،جمشید، هوشنگ، برزو، جهانگیر. این ها بعضی از اسامی قشنگ ایرانی ها هستند. این ملتی که از اسامی با معناء و بعضاً قشنگ خود دست بر می دارد و زن هایشان می شوند، فاطمه، سکینه، رقیه، زهراء و بتول که این ها اسامی دینی هستند و مردان هم که فراوان. حتی بعضی از پسوندها که با نام علی هستند یک مقدار مطامعه دارد و یا اسامی مثل شیر علی و علی شیر این ها خیلی قابل تأمل است و من تاکیداً دوست دارم که مرتب این ها را عنوان کنم. ما با جوان هایمان باید حرف بزنیم بگوئیم این ارزش ها را باید حفظ کنند. در این باب می شودخیلی حرف زد.

امام جمعه مسجدسلیمان در ادامه عنوان داشتند که یک جمله در باب ارادت به امیرالمومئنین گفته باشم. چرا به عید غدیر می گویند عیدالله اکبر. عید بزرگ. می گویند عید فطر عید نان است. عیدقربان عید گوشت است. اما عیدغدیر عید مغز است. عید عقل، عید مدیریت،.عید حاکمیت، عید نقشه راه است.

این ها خیلی مهم است. اساس همین ها است. نماینده ولی فقیه و امام جمعه مسچدسلیمان در ادامه عنوان داشتند که در جلسه اخیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور پیشنهاد شد که با مردم راجع به کثرت اولاد حرف بزنیم. همین جا استثناء کنم که من قبول دارم بعضی ها بیکارهستند. بعضی ها درآمدشان ضعیف است اما من با آن هائی حرف دارم که فعلاً وضعشان بد نیست. زن و شوهرهايی که حقوق میلیونی می گیرند. آقایان زیادی که چهارخانه و سه خانه و وضعیت خوب و مناسبی دارند. ولی یک بچه یا دو بچه دارند.چرا؟ من زن و شوهرهايی را می شناسم که در ماه چهل میلیون تومان درآمد دارند و فقط یک بچه دارند. شما نمی توانید حداقل از درآمدتان به جوانان دیگری بدهید تا ازدواج کنند و صاحب اولاد شوند تا در سال های پیش رو با جامعه ای مسن و خالی از جوانان روبرو نشویم.

حجت السلام امینی در ادامه با گرامی داشت هفته تربیت بدنی و تبریک به همه ورزشکاران و دست اندرکاران ورزش کشورمان عنوان داشتند: ضمن گرامی داشت این هفته اما گلایه داریم از مسئولان ورزش کشورمان چرا که گلایه می شنویم از کمبود اعتبار و حق کشی جوانان ورزشکار شهرستانی تقاضا دارم که به فرصت ها نگاه تنگ نداشته باشیم. وي ادامه داد: جامعه ورزشی شهرستان مسجدسلیمان 44 شهید تقدیم انقلاب و نظام نموده است و خورشید این شهدا سردار13 ساله بسیجی شهید بهنام محمدی می باشد که در رشته کشتی مدارس هم مدال کسب نموده بود. امام جمعه مسجدسلیمان در پایان خطبه ها با اشاره به فرازهايی از سخنان امام راحل درباره امریکا در صحیفه نور عنوان داشتند که امام فرمودند: امریکا باید بداند که ملت عزیز و خمینی تا نابودی کامل منافعش او را راحت نخواهد گذاشت و تا قطع هر دو دست امریکا به مبارزه خدايی خود ادامه خواهند داد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3479

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.