• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در آیین کلنگ زنی فاز اول اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب:
خوشحالم که می بینم مسجدسلیمان، امروز با تلاش همه مسئولین در مسیر توسعه قرار گرفته است

  • کد خبر : 34484
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۷ - ۹:۳۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در آیین کلنگ زنی فاز اول اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب ضمن تسلیت شهادت امام صادق (ع) گفت: خوشحالم که می بینم مسجدسلیمان، شهری که اقیانوسی از نفت زیر پای خود دارد و سال ها از توسعه به دور مانده و مورد غفلت واقع شده […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در آیین کلنگ زنی فاز اول اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب ضمن تسلیت شهادت امام صادق (ع) گفت: خوشحالم که می بینم مسجدسلیمان، شهری که اقیانوسی از نفت زیر پای خود دارد و سال ها از توسعه به دور مانده و مورد غفلت واقع شده بود امروز با تلاش همه مسئولین شهری، استانی در مسیر توسعه قرار گرفته است. وی ادامه داد: سال ها ندیده بودیم که این شهرستان شاهد پروژه های نجات بخشی باشد اما امروز من شیرینی این کلنگ زنی ها را متوجه می شوم چرا که از اوضاع گذشته این شهرستان خصوصاً از جاری شدن فاضلاب زیر پای مردم خاطرات تلخی دارم. وی ادامه داد: در روزگاری که شاهد تهدید و تحریم هستیم تخصیص این اعتبارات بسیار ارزشمند است که جا دارد از زحمات نماینده پرتلاش شهر، استاندار محترم، فرماندار گرامی و همه مسئولین تقدیر و تشکر می نمایم.

امام جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با پروژه کلگه نیز اظهار داشت: نباید به گونه ای رفتار کنیم که شیرینی کار از ذائقه مردم برود. وقتی این همه پول برای انجام یک کاری تخصیص داده می شود مجریان محترم نیز باید همه تلاش شان را برای آسایش مردم به کار بگیرند. در پروژه آب کلگه ضمن تقدیر از همه تلاش های صورت گرفته اما مردم این منطقه به دلیل طولانی شدن کار و مشکلاتی که برای آن ها پیش آمده است معترض هستند…

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از اهالی رسانه شهرستان گفت:اهالی رسانه مسجدسلیمان علیرغم  گرایشات مختلف سیاسی هرگز سیاه نمایی نکرده اند. انگشت روی معضلات می گذارند و به مسئولان برای گره گشایی مشاوره می دهند که جا دارد از این عزیزان نیز تشکر نمایم.

امینی در پایان سخنان خود ضمن تاکید به انسجام و یکپارچکی همه مسئولان گفت:بحمدالله مسجدسلیمان در مسیر آبادانی قرار گرفته است و با تلاش همه مسئولان و حمایت مردم در آینده نیز شاهد باز شدن گره ها یکی پس از دیگری خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=34484

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.