• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
3

داریوش یزدی رسماً هدایت تیم فوتبال استقلال خوزستان را پذیرفت/ یزدیی: لیست بازیکنان مدنظرم را به باشگاه دادم

  • کد خبر : 34434
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- داریوش یزدی رسماً هدایت تیم فوتبال استقلال خوزستان را پذیرفت. مسوولان باشگاه استقلال خوزستان پس از مذاکره با داریوش یزدی از مربیان بومی استان با او برای هدایت این تیم در لیگ هجدهم به توافق رسیدند و قرارداد همکاری منعقد کردند. سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: برای آماده کردن تیم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- داریوش یزدی رسماً هدایت تیم فوتبال استقلال خوزستان را پذیرفت. مسوولان باشگاه استقلال خوزستان پس از مذاکره با داریوش یزدی از مربیان بومی استان با او برای هدایت این تیم در لیگ هجدهم به توافق رسیدند و قرارداد همکاری منعقد کردند. سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: برای آماده کردن تیم و جذب بازیکنان فرصت بسیار کمی داریم. داریوش یزدی در مورد عقد قرارداد با استقلال خوزستان و زمان شروع تمرینات این تیم گفت: اولین جلسه تمرینی عصر امروز آغاز می‌شود. برنامه‌ها را به باشگاه اعلام کردیم و کارمان را با توجه به فرصت کم باقی‌مانده از امروز استارت می‌زنیم.

وی در مورد این که چه بازیکنانی در این تیم فعالیت می‌کنند و نحوه انتخاب نفرات به چه شکلی است، عنوان کرد: فرصت بسیار کمی تا شروع مسابقات و بستن تیم داریم باید خیلی زود خودمان را برای اولین مسابقه آماده کنیم. با تعدادی بازیکن صحبت کردیم و لیستم را به باشگاه داده‌ام. فعلاً نام کسی را اعلام نخواهیم کرد. همچنین تعدادی از بازیکنان را با کمک دوستانم در سطح کشور شناسایی کردیم که تعداد آن ها محدود است. این نفرات هم در تمرینات ما حاضر می‌شوند و از بین آنها چند نفر را به تیم اضافه می‌کنیم. همچنین بازیکنانی که از فصل قبل در تیم مانده‌اند هم در کنار ما حضور دارند.سرمربی استقلال خوزستان در ادامه عنوان کرد: لیست دستیاران موردنظرم را هم به باشگاه دادم و قرار است آن ها امروز با مدیریت تیم صحبت کنند تا با قطعی شدن حضورشان کار خود را در تمرینات استارت بزنند. یزدی در مورد این که آیا اردویی را در نظر گرفته‌اند تصریح کرد: بله، بعد از برگزاری سه روز تمرین بلافاصله راهی اردو می‌شویم و احتمالاً یا در شهرکرد، یا در سرعین تمرینات خود را آغاز خواهیم کرد. وی در مورد اینکه چه اهدافی برای فصل آینده دارند، گفت: فرصت‌مان بسیار کم است باید در این فاصله کم باقی‌مانده تا شروع مسابقات به سرعت آماده شویم تا تیم خوبی را برای فصل آینده راهی مسابقات کنیم. من به همراه تمام مسئولان و اعضای تیم تلاش می‌کنیم تا با اتحاد شرایط خوبی را برای استقلال خوزستان رقم بزنیم. یزدی سابقه مربیگری در نفت مسجدسلیمان، استقلال اهواز و نفت و گاز گچساران را در کارنامه دارد..

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=34434

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.