• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

اعتراض شدید مردم کلگه از طولانی شدن اصلاح شبکه آب و اختلال شدید در تردد خودروها + تصاویر

  • کد خبر : 34069
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- طولانی شدن اصلاح شبکه آب و اختلال شدید در تردد خودروها اعتراض شدید مردم کلگه را به همراه داشته است. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان حدود ۱ ماه است جاده مواصلاتی کاروانسرا از مسیر نمره چهل تا چهار بهداری به دلیل حفاری اصلاح شبکه آب مسدود که این مسئله اعتراضات […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- طولانی شدن اصلاح شبکه آب و اختلال شدید در تردد خودروها اعتراض شدید مردم کلگه را به همراه داشته است. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان حدود ۱ ماه است جاده مواصلاتی کاروانسرا از مسیر نمره چهل تا چهار بهداری به دلیل حفاری اصلاح شبکه آب مسدود که این مسئله اعتراضات گسترده مردم منطقه را به همراه داشته است. یکی از ساکنین کلگه به خبرنگار ما گفت:از مسئولین بپرسید اگر خانه ای در این محدوده دچار آتش سوزی شد و یا بیماری به اورژانس و آمبولانس احتیاج داشت چه کسی باید پاسخگو باشد؟

مکوندی یکی دیگر از ساکنین ضمن گلایه شدید اظهار کرد: قرار شد این پروژه ظرف دو هفته جمع شود، به همین دلیل همه نوع همکاری از سوی اهالی با مجریان کار صورت گرفت اما متاسفانه مثل این که قرار نیست کسی به داد این مردم برسد! وی ادامه داد: این پروژه باعث مشکلات بهداشتی و قطع مکرر آب نیز گردیده است که امیدوارم هر چه سریع تر در این ارتباط چاره اندیشی شود.

یکی از کسبه منطقه نیز گفت: تا به حال چندین خودرو در حفاری های این منطقه گیر کرده است که با مشقت فراوان توسط اهالی محل رفع مشکل شد. وی ادامه داد: زندگی مردم دچار اختلال شده است و هیچ کس هم پاسخگو نیست. وی ادامه داد: با هر کسی صحبت می کنیم می گوید مشکل از دیگری ست! یکی می گوید آب و فاضلاب شهرستان، دیگری می گوید مجری پروژه، آن یکی پیمانکار را مقصر می داند و یکی  هم مشکل را از استان می داند!

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان اجرای این پروژه اگر چه یکی از ضروریات منطقه کلگه محسوب و باعث خوشحالی مردم یکی از قدیمی ترین مناطق شهرستان نیز شده است اما انتظار می رفت مجریان و ناظران این پروژه اعم از استانی و شهرستانی با یک برنامه ریزی و زمانبندی مناسب از وقوع چنین اتفاقاتی پیشگیری می کردند.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=34069

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 6
  1. خداوکیلی آدم دیوونه میشه از این وضعیت

  2. چرا کار رو به یک پیمانکار کار بلد نمی دهند. آخه این چه وضعیه . مگه این شهر….واقعا ساکنین محل همه عاصی و عصبی شدند.

  3. پیمانکار اگه پیمانکار بود کار رو تیکه تیکه انجام می داد.

  4. درود بر باشگاه روزنامه نگاران

  5. اینجا مسجدسلیمان سال ۱۲۹۰ واقعا مسخره اس

  6. صبر و تحمل مردم نجیب کلگه حد و حدودی داره !!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.