• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

مدافع نفت مسجدسلیمان:
تا تکلیف نفت مشخص نشود با هیچ تیمی مذاکره نمی کنم/هدایت نفت در لیگ برتر حق مسلم فکری بود

  • کد خبر : 34066
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- طی چند روز گذشته برخی از سایت های خبری نام مجید ایوبی، مدافع باسابقه نفت مسجدسلیمان را به عنوان یکی از بازیکنانی که مورد توجه پدیده مشهد قرار دارد، منتشر کردند که به همین دلیل با این بازیکن تماس گرفتیم. مجید ایوبی در مورد مذاکره با باشگاه پدیده گفت: با پایان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- طی چند روز گذشته برخی از سایت های خبری نام مجید ایوبی، مدافع باسابقه نفت مسجدسلیمان را به عنوان یکی از بازیکنانی که مورد توجه پدیده مشهد قرار دارد، منتشر کردند که به همین دلیل با این بازیکن تماس گرفتیم. مجید ایوبی در مورد مذاکره با باشگاه پدیده گفت: با پایان لیگ، چند پیشنهاد به دستم رسید که به همه آن ها اعلام کردم تا زمانی که تکلیفم با نفت مشخص نشود، با آن ها مذاکره نمی کنم.

ایوبی ادامه داد این که برای موفقیت تیمی تلاش کنی که یک سال در آن حضور داشتی و یک بار با آن طعم شیرین موفقیت را چشیده ای خیلی لذت بخش تر از حضور در هر تیم دیگری است.مدافع سابق سایپا با بیان این که سرمربیگری نفت در لیگ برتر حق مسلم محمود فکری است، افزود: او تیمی را به لیگ برتر رساند که در فصل گذشته برای بقا می جنگید و در این فصل هم در حالی که خیلی کمتر از دیگر تیم های مدعی هزینه کرده بود به لیگ برتر رساند. به نظر من با این اوصاف هیچ مربی نمی تواند به اندازه آقای فکری در این فصل سال موفقیت آمیزی را در نفت پشت سر بگذارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=34066

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.