• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
3

ستون اصلی قهرمانی نفت در آستانه جدایی از مسجدسلیمان

  • کد خبر : 33931
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مجید ایوبی، مدافع مستحکم نفت مسجدسلیمان که در رسیدن این تیم به عنوان قهرمانی نقش انکارناپذیری داشت، مورد توجه تیم های لیگ یک و لیگ برتری قرار گرفته و در این رابطه مذاکراتی را نیز با آن ها انجام داده است تا در صورت مشخص نشدن وضعیت تیم فصل گذشته اش […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مجید ایوبی، مدافع مستحکم نفت مسجدسلیمان که در رسیدن این تیم به عنوان قهرمانی نقش انکارناپذیری داشت، مورد توجه تیم های لیگ یک و لیگ برتری قرار گرفته و در این رابطه مذاکراتی را نیز با آن ها انجام داده است تا در صورت مشخص نشدن وضعیت تیم فصل گذشته اش به یکی از این باشگاه ها بپیوندد.

مجید ایوبی در این رابطه به خبرنگار ما گفت؛ ما امسال خیلی زحمت کشیدیم تا نفت ضمن کسب عنوان قهرمانی به لیگ برتر صعود کند. وضعیت باشگاه مشخص نیست و من به عنوان بازیکن این حق را دارم تا با باشگاه های دیگر مذاکره کنم ولی با این وجود به باشگاه های خواهانم نیز گفته ام که ابتدا اجازه دهند وضعیت باشگاه نفت مشخص شود و سپس من تصمیم بگیرم. بازی در لیگ یک با لیگ برتر خیلی متفاوت است و انشالله هر چه زودتر تکلیف این تیم ریشه دار و هوادارانش که عاشقانه این تیم را دوست دارند مشخص شود. مجید ایوبی با حضور در ۳۳ مسابقه و با زدن یک گل و دادن سه پاس گل یکی از موفق ترین مدافعان میانی لیگ آزادگان محسوب می شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33931

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.