• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11756اخبار امروز : 3
3

مدیرکل ورزش خوزستان:
هیئت مدیره جدید نفت مشخص واوایل هفته معرفی می شوند/ فکری یکی از مربیان با دانش و محبوب در مسجدسلیمان است و به امید خدا در این هفته با ایشان کار را تمام خواهیم کرد/ بخش اعظم منابع تامین هزینه های نفت مسجدسلیمان مشخص شده است.

  • کد خبر : 33865
  • ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت: تقریباً هیئت مدیره جدیدتیم فوتبال نفت مشخص و اوایل هفته جاری معرفی خواهند شد. حیدری اصلی ترین گزینه سرمربی گری نفت را محمود فکری دانست و گفت: فکری یکی از مربیان با دانش و البته […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت: تقریباً هیئت مدیره جدیدتیم فوتبال نفت مشخص و اوایل هفته جاری معرفی خواهند شد. حیدری اصلی ترین گزینه سرمربی گری نفت را محمود فکری دانست و گفت: فکری یکی از مربیان با دانش و البته محبوب در مسجدسلیمان است و به امید خدا در این هفته با ایشان کار را تمام خواهیم کرد. وی ادامه داد: کسانی که هر روز نام یک مربی را اعلام می کنند و به شایعات دامن می زنند قطعا دوستدار نفت مسجدسلیمان نیستند. مجموعه ورزش استان کاملا از ایشان حمایت می کند.

حیدری با بیان این که اعضای هیئت مدیره سابق منع قانونی داشته و نمی توانستند کار را ادامه بدهند گفت: نگاه ورزش و جوانان اسفاده از هیئت مدیره بومی ست که ان شالله به زودی معرفی خواهند شد و تا آن جایی که من اطلاع دارم گزینه آن ها نیز محمود فکری است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در ارتباط با مشکلات مالی این تیم نیز گفت: بخش اعظم منابع تامین هزینه های نفت مسجدسلیمان مشخص و کار اسپانسرینگ تیم تقریبا نهایی شده است. وی ادامه داد: من این قول را به مردم شریف مسجدسلیمان می دهم با برنامه ریزی کوتاه مدت و بلندمدتانجام شده بزودی وارد بازار نقل و انتقالات خواهیم شد تا یک تیم در خور شان نام مسجدسلیمان که به گردن اقتصاد ایران حق بزرگی دارد روانه بازی ها کنیم.

حیدری در بخش پایانی سخنان خود گفت: جا دارد از مهندس علی عسگر ظاهری نماینده پرتلاش مردم در مجلس شورای اسلامی و استاندار محترم خوزستان که به صورت ویژه پیگیر حل مشکلات این تیم هستند تقدیر و تشکر کنم. همچنین از مهندس قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان که انصافاً در فصل گذشته برای این تیم سنگ تمام گذاشتند؛ هدایت یزدی مدیر ورزش مناطق نفتخیز جنوب، حجت الاسلام امینی امام جمعه محترم، مهندس گورویی فرماندار پرتلاش مسجدسلیمان نیز تشکر می کنم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 1
  1. با عرض سلام
    درود و هزاران درود بر مهندس حیدری
    مدیر کل کاردان ، توانا ، با اخلاق و مردمی ورزش و جوانان خوزستان .
    اگر استان خوزستان در دوره های قبل مدیرها و مسئولین اینچنین دلسوز خوزستان و توانا داشت وضعی بهتر داشت . و جوانان این استان ورزشی راه ورزش را پیشه می کردند و از مسیر نیکی و درستی خارج نمیشوند .
    انشالله

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.