• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
2

مشروح گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان از:
عملیات نصب تجهیزات فوق سنگین رآکتور آمونیاک از فاز یک‌ پروژه (اوره و آمونیاک) شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان + تصاویر

  • کد خبر : 33730
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸

یوسف داودی: به جرات می گویم پروژه پتروپالایش بختیاری بیش از ۱۰ هزار شغل مستقیم در منطقه ایجاد خواهد کرد علی عسگر ظاهری: خوشحالم که ظرف دو سال گذشته پروژه پتروشیمی مسجدسلیمان بیش از ۶۰ درصد پیشرفت داشته است محسن رضایی: پتروشیمی مسجدسلیمان ان شا‌الله به منطقه آزاد یا ویژه انرژی تبدیل می‌شود تا از […]

یوسف داودی: به جرات می گویم پروژه پتروپالایش بختیاری بیش از ۱۰ هزار شغل مستقیم در منطقه ایجاد خواهد کرد

علی عسگر ظاهری: خوشحالم که ظرف دو سال گذشته پروژه پتروشیمی مسجدسلیمان بیش از ۶۰ درصد پیشرفت داشته است

محسن رضایی: پتروشیمی مسجدسلیمان ان شا‌الله به منطقه آزاد یا ویژه انرژی تبدیل می‌شود تا از نفت و گاز شهرستان، نیروی کار و امکانات شهرستان در جهت خدمت به مردم استفاده کنیم

استاندار خوزستان: امید است پروژه های پتروپالایش مسجدسلیمان و نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق منطقه زیلایی که متعلق به هاب انرژی منطقه است نیز سرعت بیشتری بگیرد.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- عملیات نصب تجهیزات فوق سنگین رآکتور آمونیاک از فاز یک‌ پروژه (اوره و آمونیاک) شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، علی عسگر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام امینی امام جمعه، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان و جمعی از مدیران شهرستان انجام شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان دکتر یوسف داودی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان در سخنانی اظهار کرد: در حاضر بیش از دو هزار و دویست نفر به صورت مستقیم در پروژه مشغول فعالیت و ببش از دو هزار نفر نیز در حال ساخت تجهیزات برای این مجموعه می باشند. وی ادامه داد: پروژه عظیم پتروشیمی مسجدسلیمان در بیست سال گذشته حاصل پیگیری های دکتر محسن رضایی و در دو سال گذشته نیز پیگیری های مجدانه مهندس ظاهری نماینده پرتلاش مسجدسلیمان به صورت شبانه روزی تلاش کرده و به این پروژه سرعت داده اند که البته جا دارد از زحمات استاندار خوزستان و معاونین ایشان، همچنین حجت الاسلام امینی و فرماندار مسجدسلیمان که همیشه ما را مورد حمایت خود قرار داده اند نیز کمال تشکر و سپاسگزاری را داشته باشم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم ایجاد امنیت برای سرمایه گزاران گفت: دولت همواره از ورود سرمایه گذار خارجی به کشورمان استقبال کرده است که باید با برنامه ریزی مناسب این امنیت را ارتقاء داد. داودی ادامه داد: امروز در مسجدسلیمان گروه خارجی که در مجموعه پتروشیمی مسجدسلیمان مشغول هستند با امنیت بسیار خوبی که شورای تامین شهرستان و در راس آن فرماندار مسجدسلیمان و همچنین مجموعه قضایی و نیروهای نظامی و انتظامی برای آن ها ایجاد کرده اند مجدانه در حال تلاش هستند. وی ادامه داد: سرمایه گزار باید احساس امنیت کند و اگر این مسئله جدی گرفته نشود تمرکز همه مجموعه به هم می ریزد..

دکتر داودی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه پتروپالایش بختیاری گفت: به جرات می گویم این پروژه بیش از ۱۰ هزار شغل مستقیم ایجاد خواهد کرد و به راحتی شمال خوزستان را تحت تاثیر قرار خواهد  داد  که باید از تلاش های نماینده محترم مسجدسلیمان، استاندار خوزستان و مجموعه شهرستان برای همکاری خوبی که ما  داشته و دارند تقدیر و تشکر نمایم. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان علی عسگر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: باعث خوشحالی ست ثمره این همدلی به وجود آمده توسعه و آبادانی شهر است. وی ادامه داد انتظارمان این است که همه سلایق در کنار هم برای آبادانی شهرستان تلاش کنند و با همدلی و گذشت از منافع شخصی به منافع عمومی فکر کنیم. عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: خوشحالم که ظرف دو سال گذشته پروژه پتروشیمی مسجدسلیمان بیش از ۶۰ درصد و در مجموع ۸۰ درصد پیشرفت داشته است و ان شالله تا خرداد سال آینده فاز اول آن به بهره برداری خواهد رسید.

دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: آمریکا اگر چه از برجام ‌خارج شده و به دنبال اعمال تحریم های جدید است اما نمی تواند همه درها را به روی ایران ببندد. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت و نظام بودجه محدودی دارند و ممکن است در آینده فروش نفت از ۲ میلیون بشکه به یک میلیون کاهش یابد اما کسری بودجه نخواهیم داشت. رضایی گفت: کارآفرینی و فعالیت افراد کارآفرین عین مقابله با دشمن در جنگ تحمیلی است زیرا امروز سلاح ما در‌جنگ اقتصادی مهمات نیست بلکه تلاش و اختراع و صنعت است و در این جبهه می توانیم پوزه آمریکا را به خاک بمالیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پتروشیمی مسجدسلیمان ان شا‌الله به منطقه آزاد یا ویژه انرژی تبدیل می‌شود تا از نفت و گاز شهرستان، نیروی کار و امکانات شهرستان در جهت خدمت به مردم استفاده کنیم. البته مشابه این پتروشیمی و فرودگاه و چاه‌های نفت در این منطقه بسیار است که با همت و اراده و صداقت، می توان برکت این حرکت ها را بیشتر کرد.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان نیز اظهار کرد: پروژه پتروشیمی مسجدسلیمان پیشرفت بزرگ اقتصادی است که در حال حاضر بیشتر تجهیزات و ماشین آلات مربوط به این صنعت وارد کشور شده یا در حال ورود به کشور است.

وی با بیان این که طبق برنامه زمانبندی امیدواریم تا خرداد ماه سال ۹۸ این پروژه عظیم به بهره برداری برسد بیان کرد: سال آینده نیز صنایع بزرگ تری را که از یک سال و نیم پیش عملیات اجرایی آن ها آغاز شده در خوزستان به بهره برداری می رسند.

وی گفت:امید است پروژه های پتروپالایش مسجدسلیمان و نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق منطقه زیلایی که متعلق به هاب انرژی منطقه است نیز سرعت بیشتری بگیرد. شریعتی گفت: به زودی این هاب انرژی و منطقه ویژه انرژی مسجدسلیمان که در دست پیگیری است را مصوب و به بهره برداری می رسند اما زیرساخت های جاده ای و راه آهن را باید در ابتدا تقویت کرد.

استاندار خوزستان گفت: امروز عملیات اجرایی سالن مسافربری فرودگاه مسجدسلیمان نیز آغاز شد که در این زمینه تکمیل این فرودگاه اقدامات خوبی تاکنون انجام شده و توانستیم ارتش و ستاد کل نیروهای مسلح را برای انجام این کار راضی کنیم. وی تصریح کرد: با همراهی و همگرایی تمامی مسئولان پیشرفت های خوبی را برای مسجدسلیمان رقم خواهیم زد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33730

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. با عرض سلام
    خدایا شکر .

  2. پروژه پتروپالایش بختیاری بیش از ۱۰ هزار شغل مستقیم در منطقه ایجاد خواهد کرد.بنده خدا چی داری میگی اگه این طور بودوه ماهشهر با ۲۰پتروشیمی وهاب پتروشیمی ایرانه که بایستی ۱۰۰هزار پرسنل داشته میبود .کل نیروی که برا پتروشیمی وپتروپالایش اینجا هست ۲هزار در نفر در موقع بهر برداری نمیشه.۱۰هزار نفر رو از کجا اوردی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.